• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturier met fortskills zoekt stad

DeletedUser

hoi hoi,
ik ben een avonturier van lvl 42, ik heb wat forskills, maar ben vooral imago, (zo ongeveer rond de 60), Ik ben erg actief en kan (bijna) elke tijd voor een fortgevecht wel redden, locatie is geen probleem,
Levels in de stad, het liefst zo hoog mogelijk natuurlijk :p
Shops maakt me verder niks uit :p
Hoop dat we wat kunnen regelen:)
Grt,
 

DeletedUser

Dozeria ben je welkom

In onze stad ben je welkom, neem maar even contact op met mij, dan geef ik je de statistieken door van de stad.
Denk dat je bij ons wel eensgezinden vind voor je gevechten.
 

DeletedUser12477

Lol je wil volgens mij niet in mijn stad (zo heet mijn stad ook echt: mijn stad) Hij is iets te stil xP Wil je het toch een beetje gezelliger maken in mijn stad Join dan nu mijn stad :p (dat was is even een mooie speetch! :p)
 

DeletedUser

of jullie komen allemaal naar dc octavia. daar is het al gezellig :p
 

DeletedUser

Ik zou naar -V³- Swords gaan als ik jou was:)
Vol met gezellige mensen, en hoewel we nu even in een dipje zitten komen we snel weer op de top hoor:)
 

DeletedUser385

ps

heel v3 is naar dc octavia en batite aan 't trekken:)

nou, n et niet heel, alleen de acteive en gezelligeleden

rest mogen ze houden:p
 

DeletedUser

new town is ook een mogelijkheid. aangezien wij net nieuw zijn en alleen actie leden hebben is het heel gezellig en we zijn onafhankelijk dus je kan gaan en staan waar je wil
 

DeletedUser

New town wordt em denk k ;o
Heb liever een gezellig alleenstaand stadje dan zon oragnisatie
 

DeletedUser12001

Oh, zie dat het al te laat is maar anders had je ook naar Ascalon City kunnen komen.
En mensen, je eigen stad promoten mag je van mij met handen en voeten doen, maar anti-reclame maken is beneden alle niveau.
 

DeletedUser

ps

heel v3 is naar dc octavia en batite aan 't trekken:)

nou, n et niet heel, alleen de acteive en gezelligeleden

rest mogen ze houden:p

1: Jullie hebben echt iets van 3 mensen van ons.. overdrijven is ook een vak;)
2: Dit vind ik gewoon een zielige manier om een stad zwart te maken.. Ik bedoel, je kan nu wel doen alsof je veel beter bent, maar dat zal je later dan ook duur komen te staan;)
 
Bovenaan