• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

avonturen: schieten door objecten

DeletedUser12045

Voorstel
De mogelijkheid om door objecten te schieten in avonturen

Details
Het is nu onmogelijk om de bank of saloon over te nemen in een 1v1 situatie zolang de verdediger doodleuk wegrent van je. Dit is vervelend want wie loopt er nu gewoon achter iemand zn gat aan. Een makkelijke oplossing is om de raakkans lichtjes te verminderen. Zo is weglopen enkel goed om tijd te rekken, maar niet meer super overpowered

Misbruikpreventie
Lage levels zijn veel minder nuttig nu, maar het lijkt me gewoon eerlijk.

Visuele hulpmiddelen
Speel een wedstrijd avonturen en test het uit, je zal me gelijk geven ;)

Samenvatting

Weg met het eeuwige rondjes rennen!

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 
Ik vind die friendly fire wel goed, dat maakt het ook een beetje tactischer. Het feit dat je niet door anderen heen kan lopen of schieten maakt het mogelijk een beetje te blokken (op bepaalde punten bij de molen bv.) en anderen te beschermen en zo...
 
slecht idee. Als je door alles in iedereen heen kan schieten, wat voor nu heeft dit spel dan nog? kan je evengoed met 5 man rechts gaan staan en 5 man links en doodleuk op elkaar schieten. Geen graphics nodig of niets. Retesimpel.

Zoals het nu is, is het tenminste een beetje realistischen heb je wat taktiek nodig. In het echt schiet ook niet door gebouwen heen. En rondjes lopen is goed voor de gezondheid ;)
 

DeletedUser12045

Dus jullie vinden het super dat 1persoon met 5lp een hele sector in z'n eentje kan verdedigen?
 
Dus jullie vinden het super dat 1persoon met 5lp een hele sector in z'n eentje kan verdedigen?

Ja, en het woord taktiek is uitgevonden om zulke situaties aan te pakken ;)

Maar nog eens, als je door objecten heen kon schieten kan je beter alles wegdoen en gewoon droog op elkaar knallen, diegene die het langst blijft staan wint dan. Boeiend ...
 

DeletedUser15117

Het is misschien wel wat als iemand, die minder dan de helft van zijn lp heeft, ook maar voor de helft meetelt in het bepalen welk team de sector in handen heeft. Door gebouwen heen schieten lijkt me eigenlijk niet echt iets.
 

DeletedUser11730

Bij een fortgevecht juichen we als iemand met 5lp nog iets kan betekenen, waarom bij de avonturen dan niet? Als iemand met 5lp met rondjes rennen de bank houdt, prima. Als je daar gefrustreerd van raakt moet je maar op iemand schieten die wel te raken is, je tactiek aanpassen of stoppen met de avonturen. Verder sluit ik me aan bij heraclides.
 

DeletedUser12477

Het is goed mogelijk om zo iemand aan te pakken. Gewoon teruglopen als aanvaller, hulp van een medespeler of sneller je zet doen dan de verdediger. Dit werkt prima bij mij hoor!

Ik geeft het idee dus geen gelijk....
 

DeletedUser16224

Ik snap de frustraties als een mannetje met zo weinig Lp gaat lopen schuilen, maar is dit bij Fg's niet anders? :p
 

DeletedUser10506

Ik vind het ook mooi zo, weinig lp kan iets redden dat is nu eenmaal tactiek.

Ik snap dat het frustrerend is dat is ook zo maar is nu eenmaal zo ;)
 

DeletedUser

Je kan ook zo van die blokken leggen dat je er een aantal rondes niet voorbij kan toch?
Dan moet je die ability kiezen in het begin :)
 
Je kan ook zo van die blokken leggen dat je er een aantal rondes niet voorbij kan toch?
Dan moet je die ability kiezen in het begin :)

1 ronde maar, en die blokken moeten dan vlak voor je liggen dus vind het beetje nutteloos :p uiteindelijk kiest iedereen altijd een heal, dubbel schot en slangenschot :p
 

DeletedUser16224

1 ronde maar, en die blokken moeten dan vlak voor je liggen dus vind het beetje nutteloos :p uiteindelijk kiest iedereen altijd een heal, dubbel schot en slangenschot :p

Nope, verlamming is ook erg handig (kies ik als ik naar de bank/saloon moet) en groepsheal (molen) gebruik ik ook. :)
 
Nope, verlamming is ook erg handig (kies ik als ik naar de bank/saloon moet) en groepsheal (molen) gebruik ik ook. :)

Ja daarmee zei ik 'een' heal, ik neem ook altijd die hoor :p
Ik ben niet zo'n fan van verlamming, maar als het nu elke keer zou werken... Of wel een met 50% kans met oneindige radius, of een met 100% kans en beperkte radius, dan zou ik het ook nog gebruiken, maar niet dat onbetrouwbare ding dat je nu hebt :p
 
Bovenaan