• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Automatische verlening bij inzetten schildje

DeletedUser16797

Hartstikke leuk die gratis schildjes, maar zet dan we de functie uit dat ze automatisch verlengd worden.
Ik kreeg 2 karakterbonus schildjes, en dat is hartstikke leuk maar niet dat het zojuist voor 2 weken automatisch verlengd is terwijl ik die functie niet heb aangevinkt. Dit hadden jullie al voor mij gedan.
Ik ben nu echt pissed want het is op een wereld waar ik niet heel erg actief speel en ook nog eens mijn laatste nuggets.

ik vind het ook niet zo netjes dat ik zelf die functie moet uitzetten terwijl ik alleen maar gebruik wil maken van de gratis buff. Dit is gewoon geld stelen.
 
Hartstikke leuk die gratis schildjes, maar zet dan we de functie uit dat ze automatisch verlengd worden.
Ik kreeg 2 karakterbonus schildjes, en dat is hartstikke leuk maar niet dat het zojuist voor 2 weken automatisch verlengd is terwijl ik die functie niet heb aangevinkt. Dit hadden jullie al voor mij gedan.
Ik ben nu echt pissed want het is op een wereld waar ik niet heel erg actief speel en ook nog eens mijn laatste nuggets.

ik vind het ook niet zo netjes dat ik zelf die functie moet uitzetten terwijl ik alleen maar gebruik wil maken van de gratis buff. Dit is gewoon geld stelen.


Heb je hier ingame al een supportticket over gestuurd? Ik neem aan dat dat meer effect heeft dan hier op het forum? Grote kans dat ze het gewoon met je oplossen door nuggets terug te geven of zoiets als je het optijd meld.
 
Vanaf de nieuwe update die we volgende week krijgen zou dat al moeten gebeuren, dan wordt de automatische verlenging in de meeste gevallen niet meer geactiveerd wanneer je een schildje gebruikt.
Je kan hier zoals @noessy25 hierboven al aangaf een supportticket indienen en dan kunnen we nagaan of we je in dit geval kunnen helpen.
 
Bovenaan