• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arbeidsongeluk

DeletedUser

Je verbrandt per ongeluk jezelf. Je verliest 63 levenspunten.

Awch, wel niet slim :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik was een beetje wilt op met die NCP duels bezig, en ik lette niet meer op mijn levenspunten dus je kan het wel raden.
IK BEN DE EERSTE DIE FLAUWVIEL OP ARIZONA!!
 

DeletedUser

YES Ik ben dus niet de enige kneus, maar ik had het al na 10 min toen de wereld startte dus ik denk niet dat iemand sneller was dan mij ;P
 

DeletedUser

YES Ik ben dus niet de enige kneus, maar ik had het al na 10 min toen de wereld startte dus ik denk niet dat iemand sneller was dan mij ;P

lol. ik denk dat ik eerder was. ;) zal is terug kijken hoe laat ik ko ging ... :p

edit: Duel: Bleunight 17 vs Feline el Mahdaoui Privé vandaag om 13:11 uur

hier ging ik ko. wanneer ging jij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb mijn berichten meteen verwijderd kan het dus niet laten zien :( Ik wilde mezelf er liever niet aan herinneren
 

DeletedUser

haha. ik had gelukkig een paar goudnuggets van sponserpay en heb die dus ingezet. jammer genoeg heb ik die medaille nu dus wel .. :s
 

DeletedUser

haha. ik had gelukkig een paar goudnuggets van sponserpay en heb die dus ingezet. jammer genoeg heb ik die medaille nu dus wel .. :s

hecht niet teveel waarde aan de medaille, je kan heus wel zien wie er de echte grootgebruikers zijn met premium.
 

DeletedUser

als je aan alle acties van sponsor pay meedoet heb je ook bakken vol met Premium ;)

en bakken vol spam in je inbox, maar dat moet je zelf weten, ik vertrouw sites die mijn gegevens willen weten niet. daarom doe ik er niet aan mee.
 

DeletedUser

ik weet een manier hoe je dat verkomt :p maar dat ga ik niet zegge anders doen teveel mensen het maar het komt er op neer dat ik niet mijn eigen gegevens hoef in te vulle ^^
 

DeletedUser

je moest is weten hoe snel je aan 5 medailes kan komen :D

want met 4 ben je nog niets
 

DeletedUser

OT!
Je hand raakt tussen de maalstenen. Je verliest 6 levenspunten.
 

DeletedUser

Je duwt per ongeluk je spade in je voet. Je verliest 31 levenspunten.
 

DeletedUser

Je steekt het mes door een vacht en snijdt in je arm. Je verliest 46 levenspunten.

Fijn :) Mijn eerste 30 minuten leerlooien.
 
Bovenaan