• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arbeidsongeluk

DeletedUser2429

Buffeljacht 94%
2 uren
$ 0
0 ervaringspunten
Een buffel stoot je van je paard. Je verliest 23 levenspunten.
Je levenspunten zijn op 0 gekomen. Je valt flauw; Je krijgt geen loon en geen ervaringspunten voor deze arbeid. Als je weer bijkomt ben je in een hotel, zonder contant geld en zonder actiepunten.
 

DeletedUser385

of gewoon doorklikken en niet op leven letten, misschien hiervoor gevaarlijke arbeid:)
 

DeletedUser11028

:eek:Je raakt in een gevecht verzeild. Je raakt gewond. Je verliest 194 levenspunten.
 

DeletedUser

Je wordt door een bever gebeten. Je verliest 2 levenspunten.
En ik heb zijn vacht :D
 

DeletedUser

Je hebt nooit gedacht dat tomaten plukken zo saai was je verlies 2 lp
 

DeletedUser

Je steekt het mes door een vacht en snijdt in je arm. Je verliest 6 levenspunten
 

DeletedUser

Je valt in het Water . Je verliest 14 levenspunten .
Je valt in het Water . Je verliest 2 levenspunten .
Het water BIJ JE rivier rechtmaken sleurt Mee 2x 2x Vallen daar Werken :eek:

Een andere goudzoeker is jaloers op je opbrengst. Je krijgt een mep in je gezicht. Je verliest 4 levenspunten.
(ik vond niks)
Nou ik wil zijn opbrengst wel :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je duwt per ongeluk je spade in je voet. Je verliest 12 levenspunten.
 

DeletedUser

Bij nader inzien was het niet slim om je sigaret over je schouder te gooien... Je verliest 200 levenspunten.

Serieus het grappigste tekstje bij ongelukken
 

DeletedUser

Eerst trap je in een rattenval, struikelt en stoot met je hoofd tegen de muur. Dat deed pijn. Je verliest 19 levenspunten.
 

DeletedUser

De wereld rond je heen vervaagt. Een cactus begint met je te praten. Even later val je flauw. Je verliest 134 levenspunten.

AAAAAAAAAAAAAAAAA Flauwgevallen (of otch niet)
 

DeletedUser10983

dit is geen arbeidsongeluk maar nog erger ik ben punten van handigheid naar charisma aan het verzetten wil ik weer voor 30000 cash aan punten omzetten haal ik ze niet van handigheid af maar van charisma heel mijn geld verloren en punten zijn nu ook gelijk 10x zo duur geworden:(
 

DeletedUser

dit is geen arbeidsongeluk maar nog erger ik ben punten van handigheid naar charisma aan het verzetten wil ik weer voor 30000 cash aan punten omzetten haal ik ze niet van handigheid af maar van charisma heel mijn geld verloren en punten zijn nu ook gelijk 10x zo duur geworden:(

Beter opletten?:p
 

DeletedUser

Een brok steen breekt uit het plafond.
Je verliest 9 levenspunten.
 
Bovenaan