• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arbeidsongeluk

DeletedUser

lol, netjes dat je het overleefde .. ik heb in tot niet eens genoeg lp ervoor ;p
 

DeletedUser9519

Niemand heeftt 378 totaal HP. En als je het wel zou hebben dan zou het wel heel erg dichtbij je maximale HP liggen aangezien nog weinig mensen zo ver in het spel zijn.
 

DeletedUser1963

ik heb 660LP hoor en dat is echt geen uitzondering. Dit heb ik nog zonder speciale Lp kleding
 

DeletedUser

ik heb kledingloos ook 600, maar laten we weer on-topic gaan:p

Je wordt door een kogel geraakt. Je verliest 1 levenspunt.
Ohneee!! xD
 

DeletedUser

Maja jullie zijn slagkrachters en hebben attribuutpunten op kracht staan :p
 

DeletedUser

Een buffel stoot je van je paard. Je verliest 470 levenspunten.

lame?

ik heb niet echt geluk op deze wereld.. :/
 

DeletedUser

Opnieuw begonnen, met eerste opdracht, vogels van het veld verdrijven struikel ik over een steen. Ik verlies 44 LP, op 100 totaal is dat dus een serieuze smak op mijn bek.
beaten.png

Goed, niet getreurd. We gaan verder. Ik struikel opnieuw, deze keer 99 LP en ik bewusteloos.
anger.png

Ofwel moet er hier dringend eens een bulldozer uitgevonden worden die het veld wat effent, of een of ander dorp kan maar eens best in een optieker gaan investeren. Er zit duidelijk geld in de brillenverkoop.
 

DeletedUser

Dammen verwijderen
70%
2 uren
$ 5
26 ervaringspunten
Je wordt door een bever gebeten. Je verliest 231 levenspunten.

Bevers kunnen hart bijten :p
 

DeletedUser

Kaboem! Je verliest 786 levenspunten.
Je levenspunten zijn op 0 gekomen. Je valt flauw; Je krijgt geen loon en geen ervaringspunten voor deze arbeid. Als je weer bijkomt ben je in een hotel, zonder contant geld en zonder actiepunten.

Haha.
 

DeletedUser

Kaboem! Je verliest 786 levenspunten.
Je levenspunten zijn op 0 gekomen. Je valt flauw; Je krijgt geen loon en geen ervaringspunten voor deze arbeid. Als je weer bijkomt ben je in een hotel, zonder contant geld en zonder actiepunten.

Haha.

Onwt!:rolleyes:

ik heb nog geen een keer pech gehad, je behalve spijker in me hand bij affishes ophangen:p
 

DeletedUser

Kaboem! Je verliest 786 levenspunten.
Je levenspunten zijn op 0 gekomen. Je valt flauw; Je krijgt geen loon en geen ervaringspunten voor deze arbeid. Als je weer bijkomt ben je in een hotel, zonder contant geld en zonder actiepunten.

Haha.

pff, ik ben het ook aan et doen, hopen da tik dit maar niet krijg ^^ loop met redelijk wat geld rond, dus zou een beetje zonde zijn.
 

DeletedUser

brandblussen

Een vuurwolk komt je tegemoet. Je verliest 206 levenspunten.

Ik dacht dat da geluk moest geven geen pech !!! :D
ale nog ma es 2 uur dan :p
 

DeletedUser

Tabak plukken

De zon schijnt fel, je krijgt last van zonnebrand. Je verliest 1 levenspunt.


aai wel 1 levenspunt!
 

DeletedUser

ligt het aan mij of zit er totaal geen logica is

Je snijdt je aan de zeis. Je verliest 1 levenspunt.
Je krijgt een trap van een koe. Je verliest 82 levenspunten.
Je wordt door een insect gestoken. Je verliest 73 levenspunten.

kom op zeg
is steek van een insect bijna net zo erg als een trap van een koe
en een snee van een zeis (waar je volgens mij vlinke schade aan over kan houden) bijna helemaal niks

kan iemand mij die logica ff uitleggen :o
 

DeletedUser

ge moet da allemaal wa met een korrelke zout nemen ;)

ik ben ooit flauw gegaan aan :

Er valt een vogel op je hoofd :D

da is toch heerlijke humor ::rolleyes:
 

DeletedUser

ligt het aan mij of zit er totaal geen logica is

Je snijdt je aan de zeis. Je verliest 1 levenspunt.
Je krijgt een trap van een koe. Je verliest 82 levenspunten.
Je wordt door een insect gestoken. Je verliest 73 levenspunten.

kom op zeg
is steek van een insect bijna net zo erg als een trap van een koe
en een snee van een zeis (waar je volgens mij vlinke schade aan over kan houden) bijna helemaal niks

kan iemand mij die logica ff uitleggen :o

Je snijdt je aan de zeis. Je verliest 1 levenspunt. een klein sneetje kan weinig kwaad hoor
Je krijgt een trap van een koe. Je verliest 82 levenspunten. spreekt voor zich
Je wordt door een insect gestoken. Je verliest 73 levenspunten. van een teek (komt best veel voor) kan je bv de ziekte van lyme krijgen. nogal vervelend hoor of de malariamug is ook niet fijn
:p
 

DeletedUser

Een andere goudzoeker is jaloers op je opbrengst. Je krijgt een mep in je gezicht. Je verliest 21 levenspunten.
 
Bovenaan