• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aquarium club

DeletedUser16170

hier kunnen de aquarium houders met elkaar informatie uitwisselen vissen laten zien nouja gewoon alles wat met een aquarium temaken heeft
 

DeletedUser16170

of mensen die een aquarium willen aanschaffen kunnen ook informatie hier vragen
 

DeletedUser4891

goudvis doet erg gek deze week ik snap er helemaal niks van misschien kunnen jullie helpen enzo...... :blink: vorige week maandag gekocht en hoop plezier mee gehad enzo hij was gewoon aaibaar maar het was wel veel werk voeren en elke dag eten geven enzo :hmf::hmf::hmf: ik had zaterdag even een pakken visseneten gehaald bij de dierwinkel enzo genoeg voor een paar jaren voorlopig te eten en gewoon in de kom gegooit zodat de goedvis voorlopig kon eten,,,,,,:):):):) maar nu doet hij al een paar dagen heel gek hij ligt heel de tijd op zijn zei in het water enzo en hij duikt ook niet meer zo vaak kopje onder ik denk dat hij ligt te slapen maar dat doet hij nu al een paar dagen dus ik vind het rar dat hij niet wakken word weten jullie misschien wat daar aan te doen valt????
 

DeletedUser4891

ik heb een paar fotos eerst was het gewoon heel leuk enzo kijk zo
600874_zoom_1.png

moss_angeles_1024_B.jpg

20121104-img_8439-natekat.jpg


maar nu doet hij alleen nog maar zo enzo ik snap er helemaal niks van
zie foto
LloQFJu.png
 

DeletedUser4891

trouwens sorry voor dubbele post de forum zegt dat ik maar 10 afbeeldignen mogt heb en ik had meer dus darom heb ik meerdree posts geplaatsd
 

DeletedUser16170

mooi bakkie mark600 andere vissen doen niet raar of heb je de goudvis alleen zitten?
 

DeletedUser

Is dit een topic voor mensen die geen fatsoenlijke zinnen kunnen maken?
 

DeletedUser

Hoi,

Ik heb ook een probleem, ik had hele mooi vissen, blauwe enzo en rode en gele enzo. Ook zon vis van finding nemo.
Ik was er heel blij mee en keek er elke avond om 7 uur even na als ik in bed lag.
En toen ging ik naar de dierenwinkel fietsen enh eb ik een hele mooie vis gekoopt. Het was een grote grijze.
Ze hadden vet veel lol enzo en gingen hele tijd kusjes geven enzo en kusjes.
En toen opeens waren alle kleine leuke visjes weg. Ik werd wakker en toen waren ze weg :o. Ik dacht echt zo van huuuuh?!?!. Alleen die grote grijze is er nog.Weet iemand waar mijn leuke schattige visjes zijn gebleven?!?!?
En weet iemand ook wat voorn grote grijze vis dat is wat ik heb gekocht? Je ziet hem ook vaak in van die horor films enzo.

Please help?!?!?!
 

DeletedUser16170

Hoi,

Ik heb ook een probleem, ik had hele mooi vissen, blauwe enzo en rode en gele enzo. Ook zon vis van finding nemo.
Ik was er heel blij mee en keek er elke avond om 7 uur even na als ik in bed lag.
En toen ging ik naar de dierenwinkel fietsen en heb ik een hele mooie vis gekoopt. Het was een grote grijze.
Ze hadden vet veel lol enzo en gingen hele tijd kusjes geven enzo en kusjes.
En toen opeens waren alle kleine leuke visjes weg. Ik werd wakker en toen waren ze weg :o. Ik dacht echt zo van huuuuh?!?!. Alleen die grote grijze is er nog.Weet iemand waar mijn leuke schattige visjes zijn gebleven?!?!?
En weet iemand ook wat voorn grote grijze vis dat is wat ik heb gekocht? Je ziet hem ook vaak in van die horor films enzo.

Please help?!?!?!

dan zijn ze denk helaas op gegeten niet alle vissen kunne helaas bij elkaar drm is het makkelijker om vragen of ze bij die vissen kunnen
 

DeletedUser4891

Hoi,

Ik heb ook een probleem, ik had hele mooi vissen, blauwe enzo en rode en gele enzo. Ook zon vis van finding nemo.
Ik was er heel blij mee en keek er elke avond om 7 uur even na als ik in bed lag.
En toen ging ik naar de dierenwinkel fietsen enh eb ik een hele mooie vis gekoopt. Het was een grote grijze.
Ze hadden vet veel lol enzo en gingen hele tijd kusjes geven enzo en kusjes.
En toen opeens waren alle kleine leuke visjes weg. Ik werd wakker en toen waren ze weg :o. Ik dacht echt zo van huuuuh?!?!. Alleen die grote grijze is er nog.Weet iemand waar mijn leuke schattige visjes zijn gebleven?!?!?
En weet iemand ook wat voorn grote grijze vis dat is wat ik heb gekocht? Je ziet hem ook vaak in van die horor films enzo.

Please help?!?!?!

Hej fedt ik denk dat ik weet wat voor vis je hebt, hey is waarschijnlijk een pijlstaartrog kijk maar
amerikaanse_pijlstaartrog_027_geert_jan_roebers_2709.jpg


die vissen kunnen portalen openen naar andere diemensies waar jouw vissen dan doorheen kunnen gaan, waarschijnljk zijn jouw vissen nu allemaal in een andere vissendiementie.
 
goudvis doet erg gek deze week ik snap er helemaal niks van misschien kunnen jullie helpen enzo...... :blink: vorige week maandag gekocht en hoop plezier mee gehad enzo hij was gewoon aaibaar maar het was wel veel werk voeren en elke dag eten geven enzo :hmf::hmf::hmf: ik had zaterdag even een pakken visseneten gehaald bij de dierwinkel enzo genoeg voor een paar jaren voorlopig te eten en gewoon in de kom gegooit zodat de goedvis voorlopig kon eten,,,,,,:):):):) maar nu doet hij al een paar dagen heel gek hij ligt heel de tijd op zijn zei in het water enzo en hij duikt ook niet meer zo vaak kopje onder ik denk dat hij ligt te slapen maar dat doet hij nu al een paar dagen dus ik vind het rar dat hij niet wakken word weten jullie misschien wat daar aan te doen valt????

Ik heb dat ook gehad hoor mark en mijn mama zij dat Blubje een dutje deed enzo en toen zij mama dat Blubje veel slaapte omdat hij ziekjes was :(:(mama zij toen dat Blubje beter werd als ie kon swemmen in de natuur met zijn vriendjes dus heeft ze hem door de wc gespoeld.... Nu wil ik weten waar Blubje is, waar gaan goudvisjes heen als ze door de wc worden gespoeldt??????
 

DeletedUser4891

Ik heb dat ook gehad hoor mark en mijn mama zij dat Blubje een dutje deed enzo en toen zij mama dat Blubje veel slaapte omdat hij ziekjes was :(:(mama zij toen dat Blubje beter werd als ie kon swemmen in de natuur met zijn vriendjes dus heeft ze hem door de wc gespoeld.... Nu wil ik weten waar Blubje is, waar gaan goudvisjes heen als ze door de wc worden gespoeldt??????

Visjes die door de wc gespold worden komen gaan dood doordat ze teegn de wanden van de wc aan botsen, maar als ze dan in het water terecht komen worden ze gevonden door andere vissen en die nemen ze mee naar de konig van de zee, Cthulhu, die ze dan weer tot leven wekt om te strijden in zijn leger waarmee hij eenmaal alle zeven zeeëën zal verenigen om de polen te smelten en heel de aarde te veranderen in één grote zee.

ps. wow wow wow het is supernerdddd. :0
 
Visjes die door de wc gespold worden komen gaan dood doordat ze teegn de wanden van de wc aan botsen, maar als ze dan in het water terecht komen worden ze gevonden door andere vissen en die nemen ze mee naar de konig van de zee, Cthulhu, die ze dan weer tot leven wekt om te strijden in zijn leger waarmee hij eenmaal alle zeven zeeëën zal verenigen om de polen te smelten en heel de aarde te veranderen in één grote zee.

ps. wow wow wow het is supernerdddd. :0

Wowie Blubje is dus eigenlijk nu een superheld :o:D:D:D Goet om te weten dat Blubje nu bij zijn friendje Cgtoeloe is, misscgine komt ie nog wel een keer langs en dan kunnen we weer knufelen :D:laugh:
Bedantk voor je snelle antwoort Markie. Ben erg gerust gestelt nu en kan rustig slapen
 

DeletedUser4891

altijd fijn om een medeaquariumliefheber te helpen. het is goed dat dit topic er is.
 

DeletedUser

Wil iemand mijn grote grijze vis Kiki ruilen tegen 3 schattige gekleurde visjes?
Mijn mama zegt dat deze vis te somber is voor mij. Mijn mama zegt dat dat niet goed voor mij is dan kan ik mij niet genoeg concentreren op de cito toets.

Of heeft iemand nog een superheldenvis die naar een andere diemensie kan rijzen om mijn klown vis kan ophaalen?
 
Bovenaan