• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

App voor deze game

Hallo,

Ik speelde deze game altijd vroeger. Denk wel 10 jaar geleden ongeveer. Vroeg me alleen af. Waarom is er nog geen app gemaakt voor de telefoon?
Of zijn jullie daar al mee bezig? Deze game werkt niet echt goed op me telefoon(samsung S21).

Fijne jaarwisseling nog allemaal!

Gr, Teka
 
is al zo vaak voorgesteld en dergelijke
zelfs mensen die zich aangeboden hebben om te ontwerpen enzo
en nooit is er wat mee gedaan
hou rekening met de leeftijd van het spel?
en je kan gelijk al concluderen dat die app er nooit gaat komen
de stekker wordt eerder uit het spel getrokken dan dat ze extra geld voor een app uit gaan geven
 
is al zo vaak voorgesteld en dergelijke
zelfs mensen die zich aangeboden hebben om te ontwerpen enzo
en nooit is er wat mee gedaan
hou rekening met de leeftijd van het spel?
en je kan gelijk al concluderen dat die app er nooit gaat komen
de stekker wordt eerder uit het spel getrokken dan dat ze extra geld voor een app uit gaan geven
Best jammer, ik zie de potentie wel. Ik hoop dat het ooit nog gaat gebeuren. Bedankt voor uw bericht.
 
nieuw jaar = nieuwe kansen..

hopelijk gaan ze dit bij innogames ook zien.

kan een moderator dit niet enthousiast weer brengen naar de ontwerpers met de vraag of er een app gaat komen??
 
dit is op beta al zo vaak voorbij gekomen
is en blijft gewoon nutteloos
afgelopen jaren genoeg goede ideeen voorbij gekomen, en ze doen er gewoon niets mee.
het spel is het niet meer waard om in te investeren, want het is al veels te oud en zou daarom programma tchnisch veel aanpassingen vereisen
met een onbekende factor of dat uberhaupt extra geld genereert.
het enige wat al jaren bekend is van inno.... geen opbrengst geen update.
kijk naar alle laatste updates met al die oude items die nieuwe skills krijgen? gewoon een dooddoener om zichzelf met een jantje van leiden er vanaf te maken
 
Bovenaan