• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Anti-bedrog maatregelen markt

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

DeletedUser

logisch wel, maar niet eerlijk

wat als de koper veel moeilijke items heeft moeten verkopen om dit item te krijgen?
wordt dat ook geregeld dan?
want met dat geld krijgt hij zijn verkochte items niet terug;)

Ik zou zeggen van wel, maar ik heb het hier niet voor het zeggen ;)
 

DeletedUser15117

Misschien een lijst met huidige ruils, dan weet je of dat item geleend is of niet.
 

DeletedUser15968

Er is geen mogelijkheid meer om je vest terug te krijgen. Je bent 'm dus kwijt. Je moet (voorlopig) weten met wie je ruilt. Of anders gewoon niet doen, dan ben je niks kwijt. Hoewel het niet wegneemt dat het een smerige streek is van die sms. Helaas...

Hannes123, als je er geen verstand van hebt praat er dan niet over.. normaal zou je een eerlijke ruil moeten kunnen maken.. en dat mensen elkaar helpen bijvoorbeeld bij stadsgenoten om elkaar aan de exclusieve set helpen is vrij begrijpelijk omdat dit voor veel mensen niet is weg gelegd.

Mensen doen zich maanden of langer voor alsof ze vrienden zijn totdat ze hun items of spullen binnen hebben..
 

DeletedUser15968

Ik denk dat we het over een aantal dingen het wel eens zijn.

Er is in The-West teveel ruimte voor mensen om anderen te bedriegen.
Iemand vertrouwen ook al ken je de persoon langer zegt ook niet altijd alles.
Spel plezier word verpest door bedriegers.

Er zijn er vast meer maar alleen deze redenen vind ik al genoeg om iets tegen te doen. Dieven duelleren en dergelijke heeft geen zin ivm nieuwe accounts en spullen over gooien, na een poosje heeft de dief 3 nieuwe account aangemaakt en zijn we hem vergeten en start het weer van voor af aan.

Laten we gewoon dit doorvoeren en met oplossingen komen.
 

DeletedUser15983

Zou een trade-system wellicht handig zijn? Zoals in bijna alle games...
 
Bovenaan