• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Annexatie van (spook)steden

DeletedUser

Zou het wellicht een (goed) idee zijn, dat je vanuit je eigen stad een nieuwe stad kan beginnen? Bijvoorbeeld door een spookstadje te annexeren?
 

DeletedUser

Ik heb een beetje over dit ideetje nagedacht en het ook uitgewerkt.... dus zou als volgt gaan...

De actie zou betreffen "Je Annexeert een spookstad"
Houdt concreet in dat jij de eigenaar blijft van je eigen stad en ook de eigenaar wordt van de spookstad en dan moet je verplicht iemand uitnodigen die je tot gemeenteraadlids benoemt die de stad voor je bestuurt. Terwijl jij dus het alleenrecht hebt over die stad, en dus ook voordelig de winkels kan gebruiken enzo.

Kost wel meer: namelijk $600,- en ook 80 actiepunten om een spookstad te annexeren. :)

In tribalwars zouden we zeggen een stad kan een "edelman" aanwijzen die de stad dan voor je bestuurt terwijl de stad van jou is. Ik heb het wel over spooksteden... want als je echte steden zou kunnen veroveren is de lol er gauw af in het spel (ook in het kader van steden oorlogen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dat zou dan betekenen dat je lid bent van twee steden. Lijkt me vrij moeilijk aangezien alles er nu op voorzien is dat je maar lid kan zijn van één stad.

Eigenlijk kan nu al wat jullie voorstellen, alleen moet je de volgorde omdraaien; als je een spookstad ziet die je wil 'annexeren', stuur je één van je stadsleden - of jezelf, maak dan minstens één iemand stadsoprichter - naar de spookstad en neem die over. Daarna heb je twee steden. Ik zie maw niet waar het probleem zit.

Tenzij de discussie eigenlijk ging over het feit dat je goedkoop items uit beide winkels kan kopen, maar dan denk ik dat de discussie wat verkeerd begonnen is. Als ik me niet vergis, werd er enkele dagen geleden ook al een idee geopperd om een soort van 'bondgenootschap' tussen steden te kunnen creeëren, waardoor je goedkoper spullen kan kopen ed. Dat vind ik trouwens ook wel een goed idee.
 
Bovenaan