• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle Kisten Veilbaar

Ben jij er voor als alle kisten veilbaar worden ?


  • Totaal aantal stemmers
    45
  • Enquête gesloten .

DeletedUser15449

Beste Medespelers



Hier wil ik weer een nieuw idee voorstellen. Voor dat ik mijn idee voorstel wil ik zelf eerst nog even wat eigen richtlijnen neerzetten.
Als je een reactie wilt geven doe dat dan a.u.b met de volgende richtlijnen :

Goed punt : ..........
Slecht punt : ..........
Verbetering : ..........

Zo zijn de antwoorden duidelijker en heb ik er meer aan.

Voorstel

Elke speler zou wel een zeer zeldzaam voorwerp willen hebben. Nu zijn alle kisten te koop met goudnuggets en upc munten. Maar mij lijkt het leuker als elke kist veilbaar word.
Zo kan elke speler een kist op de markt kopen en hopen op leuke voorwerpen.

Details

Elke kist word veilbaar. Zo kan elke speler een kist via de markt kopen.
Hier heb ik een lijst met alle kisten. In het rood staan mijn toevoegingen/aanpassingen :

Kistje met een zeldzaam product.
Veilbaar

Houten kistje
Veilbaar

Een met ijzer beslagen kistje
Veilbaar

Een met staal versterkt kistje.
Veilbaar

Edel kistje
Veilbaar

Uniek Kistje
Veilbaar

Premiumkist
Veilbaar

Zo zullen spelers die geen nuggets gebruiken of niet zo veel misschien nu ook wel is een kistje kopen via de markt. Ook zijn er meer verkoopbare voorwerpen op de markt. Misschien ontstaat hier door een hele nieuwe handel.

Misbruikpreventie

Geen

Visuele hulpmiddelen

Nee, sorry.

Samenvatting

Alle kisten worden veilbaar. Zodat iedereen een kistje kwijt kan als hij of zij dat wilt.

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14957

hierdoor kunnen spelers elkaar weer pushen door bv. een premiumkistje voor de verkoopprijs te verkopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11730

Gaan we hier later zeker weer een voorstel krijgen dat als je een premiumkist van iemand koopt er gegarandeerd een Innoriem uit moet komen, omdat iemand (ik noem geen namen:p) 2 keer een kist heeft gekocht waar hij alleen maar een Boones bijl en een Wyatt Earps buntline uit heeft gehaald. En dat terwijl de verkoper toch echt beloofd had dat die riem er in zou zitten.
 

DeletedUser4468

Nice idee! 5/5 :sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15449

Mods plaats maar een poll.

Zo iets als :

Ben jij er voor als alle kisten veilbaar worden ?

Antwoorden

ja

nee
 

DeletedUser8307

Tsja... Het kan misschien wel leuk zijn, maar wie gaat nu eerst een premiumkist kopen voor ongeveer 20 euro, en ze dan verkopen... Dit zal nooit/zelden gebeuren! :)

Maar van mij mag het, als je een premiumkist ziet staan, zal het zelden zijn. Of het gebeurt gewoon nooit! :)
 

DeletedUser15449

Jij hebt wel veel ideeën de laatste tijd...

Ja weet ik, ik kon slecht slapen in Luxemburg, dus lag van alles te bedenken.

Het gaat gebeuren, want ik beloof dat ik een premiumkist op de markt ga zetten.
Als het idee erin komt zet ik een premiumkist op de markt.



Dus stem ja, en ik zet een premiumkist op de markt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11730

Als je weet dat er nu al kistjes voor $40.000 of meer op de markt staan, wat wordt dan je vraagprijs voor een premium kist? Dit is puur uit nieuwsgierigheid.
 

DeletedUser15449

Ik denk meer dan 500.000$. Waarom zouden mensen tegen zijn ?
Het heeft geen nadelen...
 

DeletedUser8307

Mr brown, jij hebt geld teveel? :unsure:

Premiumkisten moeten uniek en betalend blijven, naam zegt het zelf ook al...
 

DeletedUser1053

Tsja... Het kan misschien wel leuk zijn, maar wie gaat nu eerst een premiumkist kopen voor ongeveer 20 euro, en ze dan verkopen... Dit zal nooit/zelden gebeuren! :)

Als je snel veel ingame geld nodig hebt, zou dit een oplossing kunnen zijn voor mensen met genoeg nuggets. :p

Overigens ben ik ook tegen, zo gaat de lol er snel af naar mijn mening. Hoewel het in principe weinig uitmaakt; het voorwerp wat uit het kistje komt kun je ook zo de markt op gooien..
 

DeletedUser

Als je snel veel ingame geld nodig hebt, zou dit een oplossing kunnen zijn voor mensen met genoeg nuggets. :p

Overigens ben ik ook tegen, zo gaat de lol er snel af naar mijn mening. Hoewel het in principe weinig uitmaakt; het voorwerp wat uit het kistje komt kun je ook zo de markt op gooien..

Kijk ik nu zo scheef of heb jij wel voor gestemd terwijl je nu zegt tegen te zijn?
 
Bovenaan