• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alamo - stad zonder gedoe

DeletedUser

meen je da nu serieus? zooo jij hebt veel tijd :p ^^
Overlees da nu allemaal zelf is hahaha daaaamn.
Laat jullie toch is ni zo gaan, praat in PM dan e.
*Zucht*

Deg.
 

DeletedUser

Ik zit nu inderdaad niet meer in de stad, maar dat is slechts tijdelijk. De reden dat ik eruit ben gegaan en zeker weet dat ik weer terug erbij kan komen is omdat de oprichter van de stad, madmax, mijn collega is. We zitten samen aan een bureau op ons werk, en zo coördineren we het hele verhaal. Ik ben nu als een beest geld aan het opsparen om weer flink bij te bouwen.

We hebben nog nooit iemand gekickt, er is ook nog nooit iemand weg gegaan. Aangezien het woonhuizen-probleem nogal nijpend is op moment, hebben we besloten om plek te maken voor een extra lid. De woonhuizen gaan heel hard op moment, dus zeer binnenkort kan ik er weer bij. 10 mensen is vervolgens genoeg om te zorgen dat de stad verder groeit.

Over het geld wat binnen moet komen: mensen storten bij ons voldoende centen. Niet omdat we dat vragen, maar gewoon omdat ze weten dat ze kunnen blijven en dat we er samen een feest van maken. Zonder extra gedoe dus.

We staan op moment van schrijven op de 200e plek, en ik verwacht dat dat alleen maar verder klimt.
 
Bovenaan