• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alamo - stad zonder gedoe

DeletedUser

Onlangs is er een nieuwe stad gesticht: Alamo.

Deze stad is vooral voor mensen die geen gedoe willen. Geen verplichte entreegelden, donaties of forumactiviteiten. Ook doen wij niet aan rare rondschuiftrucks en mensen kicken nadat ze geld gestort hebben met allerlei beloftes en andere nonsens. Wat we wel doen: het spel spelen!

De stad is opgericht door collega's met als doel het bieden van een extra opstap om verder te komen in het spel. Je aanmelden kan via mij of madmax. Stuur ons vooral een telegram als je eerst kennis wilt maken of zelfs wilt joinen: de keuze is aan jou. We hebben op moment nog 1 plek vrij, maar een uitbreiding van de woonhuizen staat in de pijplijn. De handelaar is bijna klaar, en alle 4 de leden werken op dit moment actief mee aan de bouw ervan.

Lijkt het je wat? Stuur ons een telegram! Het forum checken wij maar zelden, dus reageren heeft niet zoveel zin.
 

DeletedUser

Even een correctie, wat vinwij waarschijnlijk niet van mij weet is dat ik wel geregeld op het forum te vinden ben, dus het kan wel via het forum, dan geef ik het wel door, maar het liefst heb ik dat jullie het via de ingame mededelingen doen naar madmaxx of vinwij.
 

DeletedUser

Onlangs is er een nieuwe stad gesticht: Alamo.

Deze stad is vooral voor mensen die geen gedoe willen. Geen verplichte entreegelden, donaties of forumactiviteiten. Ook doen wij niet aan rare rondschuiftrucks en mensen kicken nadat ze geld gestort hebben met allerlei beloftes en andere nonsens. Wat we wel doen: het spel spelen!

De stad is opgericht door collega's met als doel het bieden van een extra opstap om verder te komen in het spel. Je aanmelden kan via mij of madmax. Stuur ons vooral een telegram als je eerst kennis wilt maken of zelfs wilt joinen: de keuze is aan jou. We hebben op moment nog 1 plek vrij, maar een uitbreiding van de woonhuizen staat in de pijplijn. De handelaar is bijna klaar, en alle 4 de leden werken op dit moment actief mee aan de bouw ervan.

Lijkt het je wat? Stuur ons een telegram! Het forum checken wij maar zelden, dus reageren heeft niet zoveel zin.


We hadden er een wereld grote discussie over
En weer flikt iemand het om weer een APART TOPIC TE OPENEN VOOR EEN STAD

Doe dat ingame of op de topic dat al bestaat
 

DeletedUser

We hadden er een wereld grote discussie over
En weer flikt iemand het om weer een APART TOPIC TE OPENEN VOOR EEN STAD

Doe dat ingame of op de topic dat al bestaat

Alleen jammer dat dit meer als 5 uur eerder gepost was als dat topic waar iedereen zijn stad kan aankondigen. Daarbij, leuk dat de overactievelingen hier het niet leuk vinden dat er topics worden gemaakt voor nieuwe steden, maar er zijn geen forumregels die dit verbiedt of anders voorschrijft. Ga dus aub ergens anders zagen of zoek gewoon iets leuks te doen zodat je niet de hele dag neurotisch op dit forum aan het kijken bent. Het is gewoon prima om een topic voor je stad te maken.
 

DeletedUser

Inderdaad, dat het je irriteerd dat er mensen die die alleen maar aankondigen dat ze een stad hebben en die vervolgens niks anders met het topic doen, dat kan ik me voorstellen. Maar wij zijn actief hiermee op het forum en we willen gewoon dat er gepraat word over onze stad. Dit is geen "leege" aankondiging.
 

DeletedUser

Enne, een ingame-topic? Waar zou ik dat doen? Op ons eigen stadsforum? Dat zal zeker veel nieuwe leden werven!

Op Wereld 1 is een stad waar de inwoners geen last hebben van neuzelaars zoals jij. Die stad heet Alamo, en dat wilde ik graag aankondigen. Daarnaast zie ik echt geen probleem in het posten van wervende berichten. Trouwens, wat anders is specifiek aan wereld 1 gebonden dan steden? Dit lijkt me JUIST de goede plek.

En van discussies heb ik niets gezien. Ik hou niet van neuzelige discussies. Misschien zit ik daarom wel niet zo vaak op het forum, en zit ik in een stad waar mensen wel zinnig met elkaar omgaan. Bij ons "flikt" niemand zoiets.

Sky Captain, Ghansss, kudo's! :)
 

DeletedUser

ik was misschien geinteresseerd,
maar ik zie net dat jij zelf niet (meer) in die stad zit
 

DeletedUser

Hij zit tijdelijk even niet in de stad, dat komt omdat we plaats maakten voor een ander nieuw lid. We zijn nu echter vlug weer woonhuizen aan het bouwen zodat hij (en anderen) weer kan joinen. :)
 

DeletedUser

Dus doen jullie toch precies hetzelfde als alle andere steden. Gewoon mensen toelaten, laten betalen, verwijderen uit stad als ze blut zijn en later weer toe laten.
 

DeletedUser

Neehoor jongen :rolleyes: Dit is een heel ander geval, iemand wilde ons graag joinen, er was geen plaats meer maar om hem toch binnen te laten is de hulpleider even uit de stad gegaan. Niet zodat de nieuwe snel kon doneren. Sterker nog, hij heeft nog niet eens iets gedoneerd, dit is bij ons niet direct verplicht. Dus, zodra de woonhuizen klaar zijn komt VinWij weer terug binnen, en is er weer plaats voor anderen. Heeft dus niets met dat trucje te maken waar jij het over hebt.
 

DeletedUser

Ten 1e ben ik geen jongen :p... maar dat in het midden. Wat doe je nou anders dan de andere? Je weet nog steeds niet of ze straks die mensen niet gaan toelaten. Misschien wel, misschien niet.

Maar je hebt deze persoon er niet voor de lol bij gelaten zodat hij eens gezellig mee kan praten op het forum oid. Natuurlijk gaat ie doneren en meebouwen.

Dit spel is er toch voor om zo snel mogelijk te groeien dmv samenwerking?

MoTTo is de hele dag spelers aan het wisselen.. alleen is het een vaste groep mensen waar we dat mee doen. Zodra iemand blut is en er is een ander van de groep die wel weer wat kan doneren en bouwen komt die erin.
 

DeletedUser

Ten 1e ben ik geen jongen :p... maar dat in het midden. Wat doe je nou anders dan de andere? Je weet nog steeds niet of ze straks die mensen niet gaan toelaten. Misschien wel, misschien niet.
Wat wij anders doen is dat we het niet als systeem gebruiken maar slechts 1 uitzondering. Daarbij, als jij denkt dat wij hetzelfde doen moet je dat lekker denken, maakt ons niets uit.

Maar je hebt deze persoon er niet voor de lol bij gelaten zodat hij eens gezellig mee kan praten op het forum oid. Natuurlijk gaat ie doneren en meebouwen.
Hebben we dus wél ;)

Dit spel is er toch voor om zo snel mogelijk te groeien dmv samenwerking?
Vind jij? Wij groeien gewoon leuk, maar doen het vooral voor de fun. We doen niet aan verplichte donaties om maar zoveel mogelijk geld in de kassa te krijgen. Er is echter een goede sfeer waardoor iedereen gewoon vrijwillig zijn steentje bijdraagt.

MoTTo is de hele dag spelers aan het wisselen.. alleen is het een vaste groep mensen waar we dat mee doen. Zodra iemand blut is en er is een ander van de groep die wel weer wat kan doneren en bouwen komt die erin.

Boeit me geen ene niks wat jouw stad doet :rolleyes:

Hou maar op met je ongegronde commentaar want het slaat nergens op.
 

DeletedUser

Voel je je aangevallen of zo?

Dus jullie zeggen dat je niet speelt om te groeien maar voor de fun? Haal je juist niet de fun uit het spel om te zorgen dat je samen groeit en kijkt hoe je dat zo goed mogelijk doet.

En btw als jou het niet interesseert hoe andere het doen waarom kom je dan in hemelsnaam met een topic hier over een stad zonder gedoe? Je wil ons toch ook zo graag laten weten hoe jullie het doen.

Nou niets anders dus. Tuurlijk speel je voor de fun en de gezelligheid. Maar je kan mij niet wij smaken dat er geen geld gestort wordt in de kas door de andere leden. En gebeurt dat wel dan ben je misschien wel heel dom bezig.. want het is geen spel om individueel te spelen maar juist samen. Samen zorgen dat de spelers en de stad groeien.

Maar have fun met je stad zonder gedoe... je zal snel een leegloop krijgen wanneer je stad niet groeit in ieder geval.
 

DeletedUser

Voel je je aangevallen of zo?
Neehoor, vind het best hilarisch allemaal. Ik krijg alleen wel een klein beetje het idee dat je er wel op uit bent om me aan te vallen :p

Dus jullie zeggen dat je niet speelt om te groeien maar voor de fun? Haal je juist niet de fun uit het spel om te zorgen dat je samen groeit en kijkt hoe je dat zo goed mogelijk doet.
Ik zeg niet dat we niet spelen om te groeien, ik zei dat we het vooral voor de fun doen, en ook gewoon groeien. Wat ik bedoel is dat we niet neurotisch bezig zijn met een of ander systeem om maar zo veel mogelijk cash binnen te halen.

En btw als jou het niet interesseert hoe andere het doen waarom kom je dan in hemelsnaam met een topic hier over een stad zonder gedoe? Je wil ons toch ook zo graag laten weten hoe jullie het doen.
Zoals je zegt, dit topic is over onze stad, dan hoef jij hier niet te verkondigen hoe het er wel niet aan toe gaat bij jouw stad. Dit topic is er overigens ook helemaal niet voor om jou te laten weten wat onze stad inhoudt, het is voor spelers die nog geen stad hebben.


Nou niets anders dus. Tuurlijk speel je voor de fun en de gezelligheid. Maar je kan mij niet wij smaken dat er geen geld gestort wordt in de kas door de andere leden. En gebeurt dat wel dan ben je misschien wel heel dom bezig.. want het is geen spel om individueel te spelen maar juist samen. Samen zorgen dat de spelers en de stad groeien.
Ehm, dat maak ik je ook nergens wijs, ik zeg enkel dat het niet zo is dat er plaats is gemaakt voor een nieuw lid om gauw geld te storten. Ik zei wel dat iedereen uit zichzelf geld doneert, dus wat jij nu zegt klopt gewoonweg niet.

Maar have fun met je stad zonder gedoe... je zal snel een leegloop krijgen wanneer je stad niet groeit in ieder geval.
Leuk dat je dat denkt, maar als je even naar mijn vorige post kijkt, zie je dat ik zei dat we wel groeien. Het is dus vrij apart dat je daar zo mee komt, wederom: ongegrond.

@Deviouness: Leuke bijdrage! We worden aangesproken op iets dat niet aan de orde is, dus wat kan ik anders zeggen dan 'Beter lezen'?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan