• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

AF ancient city zoekt Actieve leden

DeletedUser

Hoi,

Wij (ferocanus en ik) gaan op wereld 7 de Af-stedegroep oprichten, te beginnen met AF ancient city. Afhankelijk van het succes bepalen we vervolgens hoe grrot de groep wordt. Hiervoor zoeken wie echten nog actieve leden.

Wij zoeken:
- ACTIEVE leden
- goede/pure bouwers
- fortvechters
- storters
- soldaten en duellanten

Wat vragen wij van jou?
- Dat je actief bent en dat je later dus ook meedoet met fortgevechten als je kan. ditzelfde geldt voor duelacties en dergelijke.
- Dat je enige ervaring hebt en weet hoe het spel werkt
- Dat je regelmatig je geld stort
- dat je plezier hebt!

Wat hebben we te bieden:
- stad met de intentie om in de top 15 te komen
- stad, die een actief en belangrijk wil zijn bij fortgevechten
- stad naast een groot fort in het oosten
- heel veel plezier! :D

Je kan je aanmelden door hier te posten of een telegram te sturen naar Hytres of Ferocanus op wereld 7.

Hopelijk tot gauw,
Hytres en Ferocanus

ps. we liggen (waarschijnlijk) in vakje 28 of ergens daar vlakbij.
weststaemaput9.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ja, wegwezen jullie :p

we zoeken nog steeds leden, als je geïnteresseerd bent, graag hier een post, of stuur een in-game telegram
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kunnen jullie niet een beetje meer naar het midden?

Wie weet heb ik wel interesse, ik wordt pure bouwer.....
 

DeletedUser

Ik wil wel in deze stad!
ik denk dat ik aan alle eisen voldoe.;)

p.s.: ik word slagkracht(mikken)duellant of beter een SMD:D

In welk woonhuis lvl mag ik erin????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je moet zelf kiezen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je bent ook welkom in DC, is ook een goede stad. Ik weet niet of hij beter is maar volgens wij wel meer leden en heeft ook een zusterstad

Dit is het topic voor AF- Ancient city. Gelieve dus geen reclame voor jouw stedengroep te maken. Ik ga ook niet bij jullie toch ook geen kritiek (al dan niet indirect) op jullie stad leveren. Gelieve dus je post te verwijderen. Bovendien betekent meer of minder leden (hoewel jullie volgens mij geen idee hebben hoeveel wij er hebben) niet dat een stad beter of slechter is. Het gaat erom hoe goed te leden leden zijn. daarnaast willen wij ook vooral dat het gezellig blijft in onsze stad :D

Anyway succes met jouw stad, maar er is meer dan DC en OCW :p
 

DeletedUser

Kan een mod dit bericht hierboven verwijderen samen met dit bericht? Alvast bedankt
 

DeletedUser

Leuk , jullie zijn nu onze concurrentie
Of gaan jullie vluchten want DC gaat zich op vakje 28 vestigen
 

DeletedUser

Bij gebrek aan belangstelling en omdat al onze favoruiete plekjes al zijn ingenomen wordt dit plan opgeheven. Voor wereld 8 zullen we een nieuwe poging doen. Dan beginnen we eerder en gooien er voor het eerst premium tegenaan, zodat we een goede start maken.
 
Bovenaan