• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aanval van de Wogons

DeletedUser16897

Goedendag,

heb een vraag over de "aanval van de Wogons" Heb nu de opdracht dat ik de Wogon dood moet schieten, ben dit nu al ruim een uur aan het doen, win constant maar kom niet verder. is dit een bug?

Alvast bedankt!

Groetjes MissLuv32
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Dit is een verzwakt spiegel duel.
De wogon erft een deel van jouw vaardigheden en heeft naar schatting iets van 75% van jouw huidige lp.
Bekijk hoeveel schade je in een duel doet en zorg dat je huidige levenspunten iets lager zijn dan dit getal ^^
Beste om hem te verslaan is veel mikken, slagkracht/schieten en imago te hebben en bijna geen ontwijken, tacktiek, reflex en weerstand.
En pak een duelwapen met zoveel mogelijk schade erop.
 
Inderdaad, zoals Lordwasa zegt. Ik heb mij zelfs expres laten flauw vallen door gevaarlijke arbeiden te doen en dan had ik hem van de 1e keer. Hij is echt niet moeilijk als je je LP laag genoeg laat zakken, ik ben full bouwer dus ik heb haast niets van duelvaardigheden.
 
Inderdaad, zoals Lordwasa zegt. Ik heb mij zelfs expres laten flauw vallen door gevaarlijke arbeiden te doen en dan had ik hem van de 1e keer. Hij is echt niet moeilijk als je je LP laag genoeg laat zakken, ik ben full bouwer dus ik heb haast niets van duelvaardigheden.

npc dueleren zonder kledij ....gaat sneller
 
Bovenaan