• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aantal deelnemers aan een fortgevecht?

DeletedUser5789

Ik kan het met de zoekfunctie niet vinden !

hoeveel spelers konden er nu meedoen aan een fortgevecht?
 

DeletedUser

iedereen die wilt mee doen kan meedoen aan een fort gevecht
 

DeletedUser

Maximaal 128 spelers in totaal of maximaal 128 verdedigers en 128 aanvallers?
 

DeletedUser

Nee... gewoon maximaal 128 denk ik.
Dus misschien 40 verdedigers en dan 88 .
 
devshot-27-battlerules.png


dus... Lijkt me stug dat dat pas bij de volgende update hoort :p
 

DeletedUser

da ding klopt op meerdere punten niet met wat dr bekend is, volgens dat ding duurt n fortegevecht 50 rondes, dacht dat het er 100 waren, daarnaast moet je volgens dat ding 10 rondes het vlagveld bezetten als aanvaller, is maar 5 volgenmsij
 

DeletedUser

devshot-27-battlerules.png


dus... Lijkt me stug dat dat pas bij de volgende update hoort :p

da ding klopt op meerdere punten niet met wat dr bekend is, volgens dat ding duurt n fortegevecht 50 rondes, dacht dat het er 100 waren, daarnaast moet je volgens dat ding 10 rondes het vlagveld bezetten als aanvaller, is maar 5 volgenmsij

Volgens mij heeft Aminity hier gelijk.

Als je hier kijkt zie je dat het er maar 128 zijn dus volgens mij klopt jou informatiebron niet, Leones ;)
 

DeletedUser

4e keer dat dezelfde link uit de hulppagina aangeroepen word :D

De HULPPAGINA zegt dat er maximaal 128 spelers in een fortgevecht kunnen.
en die is heilig :p Als ie nie klopt dan weet ik ook niet meer wat ik moet geloven hoor :p
 
van de hulp:

In het fortgevecht

In het gevecht staan aanvallers en verdedigers tegenover elkaar. Het doel van de aanvallers is het de vlag gedurende 10 rondes te houden of alle verdedigers te verslaan. Het doel van de verdedigers is het ofwel het fort gedurende 50 rondes te houden of alle aanvallers te overwinnen.

En mijn infobron is zet xD
 

DeletedUser5789

...ik heb geprobeerd het na te tellen a.d.h van het verslag en kwam op 136 aanvallers en 62 verdedigers ,maar het zal wel max 128 per kant zijn dan :)

die grafstenen in het verslag van het fortgevecht zijn wel leuk ...maar erbij zetten hoeveel spelers aan het gevecht hebben meegedaan zou wel handig zijn :confused:

btw we hebben ons fort natuurlijk niet kunnen houden !:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan