• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aankondiging Fortgevecht

DeletedUser11248

Kan er in de aankondiging voor fortgevechten meer informatie gegeven worden. Bij de aankondiging is met name weinig bekent over de aanvaller(s) en de steden die de aanval ondersteunen. Daarnaast is het misschien handig om een aanspreekpunt aan te geven in de aankondiging voor zowel de aanvallers als de verdedigers waar je meer info kan krijgen c.q. kan aanmelden voor het gevecht.
 

DeletedUser

Ik snap je niet helemaal.

Misschien is het wel handig om een linkje naar de stad en de persoon die het gevecht heeft gestart te maken, dus in plaats van alleen tekst, ook een optie om de stad/persoon aan te klikken ;)
 

DeletedUser

Kan er in de aankondiging voor fortgevechten meer informatie gegeven worden. Bij de aankondiging is met name weinig bekent over de aanvaller(s) en de steden die de aanval ondersteunen. Daarnaast is het misschien handig om een aanspreekpunt aan te geven in de aankondiging voor zowel de aanvallers als de verdedigers waar je meer info kan krijgen c.q. kan aanmelden voor het gevecht.

volgens mij hea ...

zie je het "ei van columbus"

bewust of onbewust over het hoofd

Het Ei van Columbus - Ideeën forum
Ideeën voor het spel worden hier verzameld.
 

DeletedUser

Dit is toch het ei van columbus of zie ik dat fout? :rolleyes:
Maar ik zie het nut van dit idee niet zo in. :cool:
 

DeletedUser

volgens mij hea ...

zie je het "ei van columbus"

bewust of onbewust over het hoofd

Het Ei van Columbus - Ideeën forum
Ideeën voor het spel worden hier verzameld.

wattes? ik snap je niet, dit is het ei van columbus? :confused:
 

DeletedUser

Hier komt het idee vandaan.
Ik vind zelf ook wel dat het iets duidelijker mag.

Nu heb je dat als je over "Aanvaller" heen gaat met je muis zie je alle aanvallende steden.
Het is beter om eronder/ernaast/erboven een pop-up te hebben, waar je ook alle steden kan aanklikken.

En in het berichtje dat je krijgt (24 uur voor dat een fort aangevallen word) zouden ook BB-codes mogen.
 

DeletedUser

zo als ook in het andere forum te lezen is ben ik het er helemaal mee eens ;)
 

DeletedUser11248

Ik snap je niet helemaal.

Misschien is het wel handig om een linkje naar de stad en de persoon die het gevecht heeft gestart te maken, dus in plaats van alleen tekst, ook een optie om de stad/persoon aan te klikken ;)

Een link naar de stad / persoon die het gevecht heeft gestart is in elk geval een goed begin. Dan graag ook een link naar de verdedigende stad.

Het lijkt mij ook wel handig om in de aankondiging aan te geven vanuit welke verschillende steden de aanvallers en verdedigers komen zodat je beter een keuze kunt maken welke partij je wilt steunen.
 

DeletedUser

en mischien ook iets in het berichtje wat de stadsleiding erin zet? bijv een standaart berichtje dat je je aan kan melden bij iemand ofzo.
 

DeletedUser

Het lijkt mij ook wel handig om in de aankondiging aan te geven vanuit welke verschillende steden de aanvallers en verdedigers komen zodat je beter een keuze kunt maken welke partij je wilt steunen.

Dat kun je zien als je je aanmeldt bij het fortgevecht, dus dat hoeft er niet te komen, dat is er al ;)
 

DeletedUser11248

Dat kun je zien als je je aanmeldt bij het fortgevecht, dus dat hoeft er niet te komen, dat is er al ;)

Je kunt dit pas zien als je bij het fort zelf bent en je jezelf hebt aangemeld. Het is dus ook wel handig als je dit in de vooraankondiging kan zien. Zeker als je van ver moet komen. Als er bijvoorbeeld geen plaats meer is dan kun je je de moeite besparen om naar het betreffende fort te gaan.
 

DeletedUser

Je kunt dit pas zien als je bij het fort zelf bent en je jezelf hebt aangemeld. Het is dus ook wel handig als je dit in de vooraankondiging kan zien. Zeker als je van ver moet komen. Als er bijvoorbeeld geen plaats meer is dan kun je je de moeite besparen om naar het betreffende fort te gaan.

je kunt kijken naar hoeveel er bij het fort staan: staan er bij een klein fort al 150 mensen... << waar dus 2 steden in kunnen.

dan kun je nagaan, dat kon weleens vol staan, en ook kun je de mensen bekijken die bij het fort staan.en je kan tevens selecteren op level/stad door op stad/level te klikken. per bladzijde zijn er 15 personen op een pagina.

hoofdrekenen kan iedereen toch ? :cool:
 
Bovenaan