• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aangepaste wereld

DeletedUser

ja
na 56 lvl's moet je toch makkelijk 100 schieten hebben ,
doe de opdracht al
en zet ook meer punten in op lp
 

DeletedUser1053

ja
na 56 lvl's moet je toch makkelijk 100 schieten hebben ,
doe de opdracht al
en zet ook meer punten in op lp

Dit vind ik geen argument. :p Als hij de opdracht van te voren doet, heeft hij het wapen toch nog niet? En als je punten op levenspunten zet, word je alleen maar vaker geraakt omdat dat weer ten koste gaat van je duel vaardigheden en wordt het probleem alleen maar groter. ;)
 

DeletedUser

dan moet ie wachten tot ie 99 is en dan alles op duel vaardigheden zetten :p
je moet toch iets doen ???
 

DeletedUser905

Maar als je wacht groei je niet eh :rolleyes: :D:laugh:
Ik ben gooooeeeed :p

En nu back on-topic ;)
 

DeletedUser905

Het is juist de bedoeling dat spelers sneller flauw gaan vallen, en daar lopen de gouden wapens bij voorop. In de roadmap staat ook dat flauwvallen minder ingrijpend gaat worden, zoals niet alle actiepunten verliezen en geen duelblokkering. Maargoed ik zal eerst nog even update 1.32 afwachten, dan komt namelijk het nieuwe duelsysteem.

Dat over de premium bonussen is weer een heel ander verhaal. Op .de hebben ze wel een wereld zonder actiepunten en vaardigheden kopen, dus misschien kan dat hier ook wel komen, maar dat weet ik niet.

Ps. Vroege vogel als je dit hele verhaal al om 6.29 af hebt. :p
Is niet heel veel veranderd in update 1.32, dus ik haal dit idee nog eens aan. Zeer onwaarschijnlijk gezien Briscoe net gestart is..
Maar toch :p
 

DeletedUser

slecht idee als slagtkrachter heb ik nergens een probleem. en met mijn hernandos sla ik hun zelfs ko.
 

DeletedUser

top idee, vooral voor de oude garde onder ons zal dit een verademing zijn!
 

DeletedUser4892

Hmm, misschien sowieso net als bij fortgevechten een maximum aantal van je lp weg, of verpest dit alles? :p
Zelf ben ik niet zo voor het idee...
 

DeletedUser

Goed idee, zeer goed.

Maar geen edele wapens?
edele wapens hebben vaak een schade die niet veel verschilt zoals gouden wapens (vb. 100 schade tot en met 200 ofzoiets)
Bij edele wapens verschilt dit soms 2 schade.
Edele wapens blijven(omdat je die moet vinden)
En gouden wapens weg.

Ook wil ik iets mededelen.

Vroeger
Speler A tegen speler B: "Ik heb Allens Pepperbox."
Speler B tegen speler A: "Cool, die wil ik ook hebben."

Nu
Speler A tegen speler B: "Ik heb Allens Pepperbox."
Spler B tegen speler A: "Ik heb een gouden sabel/revolver!"

Ik vind dus dat het gouden sabel/revolver/geweer nooit moest komen.
Nu zijn de edele wapens niet meer speciaal.
misschien wel speciaal maar je equipt toch liever een gouden sabel als een wyatt earps?
Waarom? Gouden sabel doet meer damege.

Dus daarom voor!

5/5
 

DeletedUser

Wyatt earps is zelfde gemiddelde schade als gouden sabel en revolver. ;)

maar ik snap wat je bedoelt de gouden wapens zijn vergeleken met de andere wapens veel te makkelijk te krijgen. De beste gemiddelde schade zijn de gouden wapens (en wyatt earps evenveel)

Maarja, wat doe je ertegen? Weinig kans dat dit idee er komt.
 

DeletedUser

Wyatt earps is zelfde gemiddelde schade als gouden sabel en revolver. ;)

maar ik snap wat je bedoelt de gouden wapens zijn vergeleken met de andere wapens veel te makkelijk te krijgen. De beste gemiddelde schade zijn de gouden wapens (en wyatt earps evenveel)

Maarja, wat doe je ertegen? Weinig kans dat dit idee er komt.

Maar ja Jesse james(zeer zeldzaam wapen) enkel niemand doet hem een als ze die hebben.
Taschunkas(ook zeer zeldzaam), Boones Bijl(ook zeer zeldzaam) als ze die hebben, wie doet die aan als ze gouden sabel, gouden revolver hebben?
 

DeletedUser

Ik weet het, het klopt helemaal wat je zegt. Hooguit voor een bonus op de wapens doe je ze nog aan. Of om trots te zijn op je zeldzame wapen, maar met een duel doe je dan alsnog een goud wapen aan.
 

DeletedUser

Ik weet het, het klopt helemaal wat je zegt. Hooguit voor een bonus op de wapens doe je ze nog aan. Of om trots te zijn op je zeldzame wapen, maar met een duel doe je dan alsnog een goud wapen aan.

Ja, ik was ook eens aan het zoeken met mensen met speciale wapens.
Ja 1tje met granmonts, figaros, huckelberrys de rest allemaal echt allemaal gouden sabel of gouden revolver.
jammer
 

DeletedUser

Zorg dat je een bepaald aantal slagkracht nodig hebt om een gouden sabel aan te kunnen. bijv 100 of 120. En 100 of 120 schieten voor de revolver. Op die manier zullen mensen van lvl 70 niet altijd een revolver of sabel aankunen. Doe het nog iets hoger dan kan je op lvl 90 ofzow pas gouden wapens aan. Je kan ook het vereiste lvl hoger doen, maar als je dit doet dan kan je als je je best doet dus je gouden wapen wel aan.
En veel punten op slagkracht of schieten hebben gaat natuurlijk van je mikken en allle andere duelskills af. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zorg dat je een bepaald aantal slagkracht nodig hebt om een gouden sabel aan te kunnen. bijv 100 of 120. En 100 of 120 schieten voor de revolver. Op die manier zullen mensen van lvl 70 niet altijd een revolver of sabel aankunen. Doe het nog iets hoger dan kan je op lvl 90 ofzow pas gouden wapens aan. Je kan ook het vereiste lvl hoger doen, maar als je dit doet dan kan je als je je best doet dus je gouden wapen wel aan.
En veel punten op slagkracht of schieten hebben gaat natuurlijk van je mikken en allle andere duelskills af. ;)

Level vereiste level 100 :p
 
Bovenaan