• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aanduiding bij chat

DeletedUser13980

Hallo,

Voorstel
Bij chat kan men zien wie on-line is, maar er zijn soms spelers die the west geheel de dag aan laten staan en bij wie men zo niets ziet.

Details
Een aanduiding (bv. oranje bolletje) naast de naam om te zien of hij sinds 5 minuten off-line is.

Misbruikpreventie

geen

Visuele hulpmiddelen
niet nodig, denk ik

Samenvatting

het is beter als men chat dat men weet of hij naar toilet is of niet, zo schrijft men niet 10 keer zijn naam om dan te horen dat hij ergens naar toe was

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6004

Als je ziet dat iemand 5 min online is, weet je nog steeds niet of hij achter z'n pc zit;)

1/5
 

DeletedUser12477

Ney, niet nodig, stel je vind dit irritant, dan moet je op msn gaan ;) Je kan toch gewoon zeggen dat je even weg bent? of ben je daar te lui voor? xD
Hoeft niet van mij 2/5
 

DeletedUser8307

Lijkt me dat je offline bedoelt? En niet iedereen zit de ganse dag op de pc. Dus als je het zegt en op dat moment is er niemand in de chat room...

Als het vetgedrukte klopt: 4/5
Als dat niet klopt: 1/5
 

DeletedUser

Beter dat je zelf gwn aanwezig en afwezig aan kan geven.. veel makkelijker en efficiënter..
 

DeletedUser13980

maar sommigen geven dat niet aan. ik weet enkele spelers en die laten alles de hele dag aanstaan, daar weet men niet of ze on of off zijn
 

DeletedUser1557

kan heel erg misbruikt worden door duelanten.

blijft makelijk met massa aanvallen zo zie je of hij online is geweest en dus z`n mikken/uitwijken heeft aangepast.

en waarom 10keer wat in chat sturen als je ook telegram hebt ;)
 

DeletedUser

Mwaw, kan handig zijn, maar denk dat de server t niet aankan. Steeds verspringende bolletjes enzo.

Als iemand er niet is, dan is die er niet gewoon. Beetje iets te onduidelijk uitgelegd dit voorstel naar mijn idee.

Ik ben er dan ook niet voor.
 

DeletedUser4892

ik zou dan eerder doen als er bijv 5 minuten niet met de muis bewogen is, zoals je ook bij msn en skype hebt, maar ik weet niet of dat mogelijk is.
 
Bovenaan