• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

(99) MyStory w1

DeletedUser

Wat prachtig om deze verhalen terug te lezen zeg. Dat waren nog eens tijden. :)
 

DeletedUser7902

Héhé ik hoopte vroeger dat ik mijn verhaal hier zo snel mogelijk kon zetten. Ondertussen is mijn geheugen een gatenkaas dus zal dat niet meer gaan :D
 

DeletedUser7902

MyStory

Zozo, mijn tijd is hier blijkbaar aangebroken. Iets vroeger dan ik zelf wilde, maar çoit.
Ik begon dit spelletje te spelen eind 2008. Wereld 2 was een paar dagen bezig en op w1 zaten ze al wat verder. Dat was nog in de tijd van de vele multis daar ik ook begonnen ben met 2 accounts.
Tot mijn verbazing hadden ze het vrij snel door en kreeg een ban op w1 toen ik ongeveer level 33 was, en besloot sheriff123 te behouden. Ik was toen een kleine duellant die alleen noobstadjes vol low levels ging farmen, want hogere levels had ik schrik voor. Iets later nodigde Freezz7 mij uit in haar stad waar ik de kneepjes van het duelvak wat begon te leren. Na verloop van tijd en enkele van de toen 100.000+ spelers die er waren stopte, kreeg ik een uitnodiging van Jansen33 voor zijn stad courage city xx. Op dat moment waren er net forten geïntroduceerd en was onze XX-alliantie samen met OBD dé tegenstanders van het machtige VSW imperium. Destijds gingen we met alle duellanten van onze stad/ally naar een andere stad om daar al hun spelers KO te leggen, waarna ze duels grondig hebbben aangepast met naar de plek te lopen waar de speler staat. Ondertussen begon ik het duelleren op w1 wel onder de knie te krijgen, maar ik had het gevoel dat schietduellant me niet helemaal lag. Ik ben dan op w2 ook beginnen duelleren als weerstand/reflexer.
Op dit moment verliepen de fortgevechten vrij eerlijk en was er veel competitiviteit op de wereld. We hadden toen ook de cashgevechten nog waar ik nooit iets goeds uit kreeg en de veel gehate massa-fgs en nachtelijke aanvallen vanuit XX op VSW. Onze BG had fantastische leider zoals Far..West en El-Garbo. Toen deze 2 spelers uit onze BG gingen om de Blauwe Poncho Bende op te richten (Beter bekend als Independence). Dit was het breekpunt van XX als dé tegenstander van de VSW steden. Ondertussen levelde ik gestaag door en liep ver achter op de echte toppers. Alleen in het duelleren merkte ik dat ik wel beter was dan de gemiddelde speler. Ik ben toe een race begonnen tussen mijn w1 en w2 account voor om ter meeste duelpunten. Doordat ik constant duelleerde, deed ik weinig quests en herhalbare opdrachten waardoor ik altijd minder VP/AP had dan mijn tegenstanders. Toch slaagde ik er op w1 en w2 in om de 100k duelputen te halen en zo toch al bij de degelijke duellanten terechtkwam. Vanaf hier lijd ik een beetje aan alzheimer light tot eind 2011. Ik had toen ongeveer 170k duelervaring op w1 en 230 op w2. Ik merkte duidelijk dat weerstand/reflex me meer lag. Op w1 ben ik toen de 3e sleutel beginnen zoeken (toen nog met lijken bestelen) Terwijl ik op w2 in Finlay zn stad (The dirty Dozen) werd uitgenodigd. Als ik me niet vergis was ik toen level 78 en de enige onder 100 in die stad. Alle 12 stonden ze voor mij in het duelleren en op de ranglijst. Ik ben non-stop beginnen duelleren en tegen dat ik iets meer dan 700k duelervaring had, ben ik Mathiver voorbijgestoken als nr 1 duellant van the west (12-6-12 was dit). Op w1 had ik mij toegelegd op het duelleren, fortvechten, prestatiepunten en opdrachten. Het begon zowat een all-round account te worden. Onze XX ally was helemaal versnippert en ik kon mn plezier moeilijk terugvinden. Ik heb toen even met Els82 en LJS in de stad gezeten tot ik samen met Wiley Harp een tweemansBG had opgericht. Nadien ging Wiley UL oprichten na de migratie en bleef ik zitten in Sheriffs Place. Op een gegeven moment had ik bijna 800k duelpunten achterstand op de nr1 van w1. Dat vond ik een beetje teveel van het goeie en ben terug beginnen duelleren. Ik had de smaak terug te pakken en na het invoeren van cullen set, stond ik binnen no-time al top 10. Ik ben verder blijven doorgaan totdat op de 3e plek de mods het voor mij genoeg vonden.
Dit was zo'n beetje mijn verhaal in the west, ik zou graag alle spelers bedanken met wie ik deze (bijna) 6 jaar rot heb mee geamuseerd op vlak van duels en fortgevechten en zowel in de chat. (ik durf geen namen te noemen anders vergeet ik er nog :o)

Ik vond jullie allemaal fantastisch en ga het hier zeker missen, zeker de duels!


Het ga jullie goed ;)
 

DeletedUser6405

"samen met Wiley Harp een tweemansBG had opgericht" ;Geniaal.

En nee sheriff, als 1 van de duellisten aller tijden hoop ik persoonlijk ook niet dat je stopt. :unsure:
 

Deleted User - 308552

Ik mag het dan lang niet altijd met je eens zijn, maar ook ik hoop dat je niet stopt.
 

DeletedUser15868

Sherrif,
Jij mag niet stoppen ook al lul je zoveel onzin en scheld je in het rond,
Dueleren kan je zeker ik moet nog van je leren.
Kom beter naar ari;)
 
Als Sheriff stopt wordt wereld 1 toch wel verdomde saai :o

:edit:

Unban Sheriff gewoon, op deze manier jaag je weer een speler weg en t plezier van anderen hiermede ook, Sheriff is soms een klootzak maar des te vaker gewoon een oke dude ;)
Ik wil hiermede niet zeggen dat ie alles mag/kan flikken maar bepaalde spelers horen gewoon bij dit spel....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4007

ook snap ik sommige waarschuwingen niet?

hij scheld iemand uit
maar die persoon rapporteert niet, omdat ze zitten te dollen met elkaar
en een mod leest 1 regeltje en geeft gelijk een waarschuwing??

vindt ut maar vreemd hoor
 
Bovenaan