• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

80 nuggets voor 2euro

DeletedUser8307

Dag iedereen

Sinds wanneer krijgen we 80 nuggets voor 2 euro? Is dit al een hele poos zo? Vroeger kregen we er toch slechts 50? :)

Nuja, mij hoor je iig niet klagen.

Groeten
Hannes
 
Op het 1e zicht lijkt me alles omhoog gegaan. Vroeger 4500 voor 80€ nu 4750.

I klaag ook niet als dit blijvend is want dit kan evengoed tijdelijk zijn en Marco kan de aankondiging vergeten zijn.
 

DeletedUser8307

Lijkt me niet dat het tijdelijk is. Ten eerste geen aankondiging (Maar dit is niet abnormaal hier) en ten tweede staan er geen tekens o.i.d. naast de prijzen, wat normaal wel het geval is.

80 nuggets ipv 50 nuggets is iig vrij veel. Hopen dat het zo blijft.
 

DeletedUser4007

aankondiging staat gewoon ingame hoor

Vanaf 10 juli hebben we een verandering in het aantal nuggets: Als je normaal 400 nuggets koopt, krijg je vanaf 10 juli 450 nuggets. Als je normaal 4500 nuggets koopt, krijg je vanaf 10 juli 4750 nuggets.

datum klopt alleen niet dan :laugh:
 
Het is aangekondigd, in-game. Er stond echter wel dat het vanaf 10 juli zou zijn, dus dat is blijkbaar vervroegd.
 
Nooit automatisch gekregen die aankondiging (heb zojuist expres ervoor uitgelogd en weer in) maar als ik manueel naar aankondigingen ga staat het er inderdaad. Nice, me happy :D :D :D :D :D
 

DeletedUser8307

Ik herinner me die aankondiging ook niet meer, of ik kreeg ze niet. Iig een goede verandering! :)
 
Zopas het 2e puntje van die aankondiging gelezen en het moet dus al een oudere aankondiging zijn. Waarschijnlijk heb ik die dus wel gekregen maar herinner ik het mij totaal niet meer:

•Tot zondag hebben we een Community Wedstrijd. Kijk snel op het forum hoe je nuggets kunt winnen.

Deze liep tot 9 juni dus was het waarschijnlijk ergens begin juni dat die aankondiging er was.
 
Bovenaan