• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

Grappig, terwijl jij degene zelf bent die deze (nutteloze) strijd in stand wilt houden. Ik probeer mezelf hier telkens uit te houden maar jij blijft me terug trekken naar deze discussie. Net als gister toen ik gewoon een gesprek in de saloon aan het voeren was en jouw reactie op het feit dat ik iemand een hamer gaf "Ga terug naar het 3 uur topic" was. Ik begrijp letterlijk niet welke strijd je aan het voeren bent King maar goed.

Zelfde met de reactie van Fott. De berichten waar hij over spreekt zijn heel selectief gekozen. Ik/Masta altijd fout jij altijd onschuldig. :)
 
Blijven lachen zeker. Je kan niet eens meer in de saloon praten of king zit random dingen te roepen zonder op de conversatie in te gaan.

[13:54] kingiesss: ga anders lekker op 3 uur forum

:D :D :D Toch leuk als het gesprek ging over vriendelijk zijn en vrede :o .

Nee jij wilt absoluut dit niet in stand houden.. Maar wel mij uitlokken met berichten of citeren..
 
Probeerde ik niet een gesprek met je aan te gaan in de fluister dan King? Iets waar jij mij betichte van dingen en daarnaast niet wil praten als ik vraag waar je het over hebt? Daarnaast was die opmerking niet waar? Was jij niet de persoon die dat zei dan in de saloon?

Ik zie hetzelfde gebeuren op de screen die masta deelde hier namelijk, wederom masta die niks zegt maar jij die de aanval start. Wederom deze ochtend hier. Ik wou niet door gaan op de discussie die jullie gister voerde, jij bent de eerste die de aanval weer inzet.

Zoals ik gister ook tegen je zei, laten we gewoon kappen met moddergooien ;).
 
Vind je nie leuk dan hoe gaat?? Ik reageer alleen met a

En na tijdje reageer ik op jullie berichten over mij..

Dat is geen aanval maar verdeding
 
Heeft dat niet een reden dan? Waar jij jezelf voor in zet? Dit is allemaal weer actie reactie, waar ik mijn verantwoordelijkheid wel wil nemen voor de opmerking. Had ik niet moeten zeggen. Neem jij je verantwoordelijkheid dan ook?

Wil je dat best in de fluister vandaag nog wel uitleggen hoor. Maar laten we hier gewoon stoppen met deze hele discussie, sta er zeker voor open om 1 op 1 met je te spreken.
 
Vind je nie leuk dan hoe gaat?? Ik reageer alleen met a

En na tijdje reageer ik op jullie berichten over mij..

Dat is geen aanval maar verdeding

Waar zie jij jezelf bijv deze ochtend (je 1e bericht) dan verdedigen? Waar zie jij jezelf in de saloon verdedigen?

Volgens mij ben je juist aan het aanvallen hoor.
 
haha

de sfeer zit er weer goed in deze morgen...

9:29 zeg je dat we moeten stoppen
9:33 heb je weer vragen..

vind je discussie niet leuk en grappig? het gaat helemaal nergens om en dit houden we al vanaf december in stand..

verder nog iets? heb je nog iets kunnen ontdekken over mij??
ik vind het vandaag wel magertjes wat jullie hebben richting mij. ik had wel weer verwacht van jullie
 
Ach king, als jij dit graag in stand wilt blijven houden. Ik snap de reden nog altijd niet maar goed ;)

Hoop in ieder geval dat je een fijne zondag hebt.
 
Bovenaan