• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2de doelpositie

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 30 90,9%
  • Nee

    Stemmen: 3 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

voor :)
Klinkt als een goed idee, denk dat het de variatie in de fg's qua tactiek zeker wel ten goede komt.
 

DeletedUser

top idee. ik zelf(en met mij veel andere denk ik) gaan liever werken dan offline fortgevecht doen aangezien je daar meestal meer EP van krijgt en geen LP verlies. maar met deze optie zal ik er nog eens goed overna moeten denken
 

DeletedUser

Tegen

Ik ben tegen,
zeker in kleinere steden of kleinere Bondgenootschappen zullen het hierdoor zwaar krijgen, die MOETEN het hebben van de Onliners,zeker bij een aanval..!

Vergeet niet dat hierdoor een flink aantal offline veel zal gaan meespelen:
En grote steden of BG's met veel leden zullen hun offliners nu veel mee met nut kunnen gebruiken, oftewel,voordeel voor de grote,nadeel voor de kleine
Ik zit zelf in een Grote stad en zal hier geen probleem mee hebben,
Maar dit zal de activiteit bij FG's kleiner maken,daarom ben ik tegen..

1/5 :sheriff:
 

DeletedUser

uuuhhhmm, de enquete is gesloten, je stem word niet meer meegerekent, ik ben trouwens voor, dan kun je net zo goed zeggen dat inschrijven voordat je bij het gevecht bent een slecht idee is ;)
 

Deleted User - 308552

mijn plaatje! :D

srry, off-topic...

Ik hoop dat het er door komt :)
 

Deleted User - 308552

De reacties worden al beter :)

:unsure: Ik hoop echt dat het wat wordt en dat er nu alleen nog maar goede reacties komen... :unsure:
 

DeletedUser13980

het enige probleem hierbij is dat als je afgeschoten wordt na de eerste beweging, staat die 2e voor niets.
kan de server dat aan?
 

Deleted User - 308552

Tuurlijk wel, als je neergeschoten wordt terwijl je doelpositie nog ergens op staat, word de doelpositie toch gewoon verwijderd? :huh:
 

DeletedUser

Ga je ineens niet meer online meevechten omdat je twee doelposities kan instellen? = zever
Je bent er niet omdat je iets te doen hebt, als je er wel bent ga je zowieso online zijn. Dus dit idee is geen reden om offline te gaan.

Het is goed voor de aanval. Bij een aanval kan er dan bvb een tg gestuurd worden met de tactiek waarbij aan alle offliners gevraagd wordt om na bvb 15 ronden hun 2e pijl in een vak boven de bovenmuur te verplaatsen.
De offliners gaan voorop, daarachter gaan de onliners.

Top ideetje
 

DeletedUser

Top idee, maar volgens mij hadk al zoiets in die naart voorgesteld, alleen is dit nog wel vele keren verfijnd :p,

TOPI :D
 
Bovenaan