• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2de doelpositie

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 30 90,9%
  • Nee

    Stemmen: 3 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Voorstel
Momenteel kan je wanneer je je aanmeldt bij fortgevechten 1 doelpositie kiezen. Mijn idee is om hier een 2de positie aan toe te voegen.

Details
Je eerste doelpositie blijft zoals hij nu is dus zodra het gevecht begint ga je direct zo snel mogelijk naar je doelpositie. Dan voor je 2de doelpositie een vertraging instellen bijvoorbeeld ronde 10 en dan je tweede doelpositie instellen
de vertraging kan een vast gegeven worden of een zelf in te stellen vertraging met een max. van ronde 20 .

Misbruik preventie

Is er niet.

Visuele hulpmiddelen
Geen.

Samenvatting
Het wordt leuker om offline mee te doen omdat je ook echt meedoet. Met als gevolg meer tactische mogelijkheden met offliners.

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12695

Ik denk dat dit de offliner meer stimuleert om mee te doen, maar het stimuleert minder om online te zijn... Voor en nadelen dus:hmf:
 

DeletedUser

Persoonlijk zie ik hier alleen maar voordeel in. De tactieken zullen veel meer variëren waardoor fortgevechten veel interessanter worden. Of het stimuleert om offline te blijven? Dat denk ik toch van niet aangezien je als online nog altijd meer voordeel hebt.

In van betere ideeën van de laatste tijd ;)
 

DeletedUser13504

oké marc0s vind het goed, voer maar in jongens :p

Ik vind het ook een goed idee. Meer tactiek (=tof), je hebt meer aan de offliners (=also tof) én je bent zelf ook niet zo kansloos als offliner zijnde (=übertof). In een woord dus toffel!!:D
:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser4892

Erg goed idee, geeft de fortgevechten weer een extra... iets :)
 

DeletedUser

zie hier totaal het nut niet van in:no:
het is slecht uitstel van executie voor offliners

Ik volg je punt hier niet even meer. Je wilt toch winnen? Wat maakt het uit als je daarbij dood gaat waardoor je team wint?
 
Dat uitstel kan tot meer xp leiden dus zeker een goed idee. De meeste gevechten zijn op een voor mij onmogelijke tijd dus een dubbel goed idee.
5/5
 

DeletedUser

er zit wel nut in maar ik vind het niet het beste idee. het bevoordeeld de offliner meer.
3/5
 

DeletedUser14112

Ik vind het wel een goed plan!:D:up:

Je meld je niet aan voor een FG om offline mee te gaan doen.. dacht ik zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Voorstel
Momenteel kan je wanneer je je aanmeldt bij fortgevechten 1 doelpositie kiezen. Mijn idee is om hier een 2de positie aan toe te voegen.

Details
Je eerste doelpositie blijft zoals hij nu is dus zodra het gevecht begint ga je direct zo snel mogelijk naar je doelpositie. Dan voor je 2de doelpositie een vertraging instellen bijvoorbeeld ronde 10 en dan je tweede doelpositie instellen
de vertraging kan een vast gegeven worden of een zelf in te stellen vertraging met een max. van ronde 20 .

Misbruik preventie

Is er niet.

Visuele hulpmiddelen
Geen.

Samenvatting
Het wordt leuker om offline mee te doen omdat je ook echt meedoet. Met als gevolg meer tactische mogelijkheden met offliners.

Administratie

Wow... dit is zijn eerste bericht op dit forum en het is gelijk een super idee!
5/5
 

DeletedUser

Ja, maar dan moeten de doelposities wel 2 kleuren krijgen ofzo, anders raak je in de war :p En ik zou 10 rondes naar 5 veranderen.

Zou dus nog concreter bedacht moeten worden, maar zeker een idee om over na te denken!! 4/5
 

Deleted User - 308552

Ja, maar dan moeten de doelposities wel 2 kleuren krijgen ofzo, anders raak je in de war :p En ik zou 10 rondes naar 5 veranderen.

De twee kleuren lijken me logisch. En 10 naar 5 veranderen is niet handig, meestal doe je er al 5 rondes over om op de plek van bestemming te komen :p
Doe dan iets met een vertraging van 10 of 5 rondes :unsure:

Verder vind ik het een geweldig idee!

Nog ff over de 2e doelpositie in een andere kleur, zoiets als dit neem ik aan:
2edoelpositie.jpg

Zo ongeveer? De kleur van de 2e kan aangepast worden hoor :p
 

DeletedUser385

zo worden ofliners ineens veel handiger, dus is t grote voordeel voor onliner weg, dus krijg je meer inactieve gevechten, sorry
 

Deleted User - 308552

Valt best wel mee, de offliners zijn nu alleen maar een betere hulp voor de onliners. Zo kan je trouwens ook als offliner een toren opspringen in het begin en een paar rondes later weer wegspringen en vanuit de hoek gaan schieten :D
 
Bovenaan