• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2 uur arbeiden

DeletedUser

Kan ipv standaard 10 minuten als ingestelde optie, 2 uur als standaard optie worden ingesteld? Dat is eigenlijk de enige die ik gebruik.
 

DeletedUser

Kan ipv standaard 10 minuten als ingestelde optie, 2 uur als standaard optie worden ingesteld? Dat is eigenlijk de enige die ik gebruik.

Wel handig ja want je moet hem heel de tijd naar 2 uur veranderen. Tis maar een klein verbeterinkje maar toch haalt dat frustratie weg.
 

DeletedUser

kuch... speciaal topic voor luie mensen ....kuch.....

Maar van mij hoeft het dus niet:)
 

DeletedUser

ja en hiervoor, omdat jullie te lui zijn moeten andere mensen dit probleem oplossen:rolleyes:
 

DeletedUser5512

dit heeft niks te maken met lui hoor, ik vind het niet erg dat het wat langer duurt maar wel als je het vergeet om te wisselen en als je thuiskomt ziet dat je bijna niet bezig bent geweest:rolleyes:

goed idee!
 

DeletedUser

Als je een beetje aandacht aan het spel besteed kies je 2 uur dat ik 10 min deed is mezelf nog nooit overkomen.
 

DeletedUser1557

uhm ik weet nie hoor maar bij mij staat die soms al standaart op 2 uur :confused::confused:
 

DeletedUser

aha nu weet ik waarom die ineens op 2 uur bleef staan. Dan is dit idee eigenlijk overbodig als het met userscript ook zo gaat.
 
Nee, het idee is zeker niet overbodig, want lang niet iedereen gebruikt het script. Ik zelf zou het een handige toevoeging vinden aan het spel! :) Draai voor mijn part gewoon dat menuutje om, zodat 10 minuten onderaan staat en 2 uur bovenaan. Dat lijkt mij de handigste oplossing.

Voor de duidelijkheid:

nu is het deze volgorde:
10 minuten
30 minuten
1 uur
2 uur

en wat ik dus bedoel is dat ze er de volgende volgorde van maken:

2 uur
1 uur
30 minuten
10 minuten
 

DeletedUser11207

dat lijkt mij een veel betere oplossing.
ik gebruik wel 4 de mogelijkheden.
wel allemaal in verschillende situaties, ik probeer de tijd zo optimaal mogelijk te gebruiken.
 
Bovenaan