• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2 fort ideeën

DeletedUser

Fort idee nummer 1
Het fortwapen krijgt een bonus zoals alle andere gedragen wapens.
Kan misschien zelf gebruikt worden als set voorwerp.

Fort idee nummer 2
Steden kunnen geen forten aanvallen als ze zelf geen fort bezitten of in een geallieerd fort zitten.
Anders kom je niet in rasechte fortgevechten terecht maar in stad-fortgevechten.

Jullie mening
Hierbij vraag ik jullie mening bij deze 2 simpele ideeën
 

DeletedUser9191

Als je geen fort kan aanvallen als je er geen 1 bezit zullen veel mensen geen fort kunnen bemachtigen. Dat houdt in dat alleen de steden met een fort nog elkaar kunnen aanvallen, dan vallen in mijn ogen veel steden weg van de lijst met steden die aan fortgevechten kunnen mee doen.

Over de bonus/setjes van fortgevechten lijkt me een super idee :sheriff:
 

DeletedUser

Fort idee nummer 2
Steden kunnen geen forten aanvallen als ze zelf geen fort bezitten of in een geallieerd fort zitten.
Anders kom je niet in rasechte fortgevechten terecht maar in stad-fortgevechten.

Als 1 stad alle forten heeft is het world domination ;)
Geen concurrentie meer mogelijk :p
Geen goed idee sowieso: stel: ik heb een fort, stad x pikt het, ik heb er geen meer, revenge onmogelijk..
 

DeletedUser

1. goed, lijkt me maar normaal
bij de hulp staat er zelfs al bij dat fortwapens ook bonnussen geven,
dus mischien in de toekomst ...

2. slecht, elke stad moet een fort kunnen aanvallen anders zou je
dus eigelijk al een fort moeten hebben om ereen te veroveren,
waarom dan nog een veroveren ?
 

DeletedUser

Als 1 stad alle forten heeft is het world domination ;)
Geen concurrentie meer mogelijk :p
Geen goed idee sowieso: stel: ik heb een fort, stad x pikt het, ik heb er geen meer, revenge onmogelijk..

Oh jawel hoor je moet dan zorgen dat je bij een ander fort terecht kan.
En zo komen er ook leukere fortgevechten
 

DeletedUser

Oh jawel hoor je moet dan zorgen dat je bij een ander fort terecht kan.
En zo komen er ook leukere fortgevechten

Denk even rustig na, slaap er een nachtje over en dan besef je wel wat ik bedoel ;)
 

DeletedUser

Oh jawel hoor je moet dan zorgen dat je bij een ander fort terecht kan.
En zo komen er ook leukere fortgevechten

je beseft toch wel dat een fort een maximum aantal stedenaanhang kan hebben ? En hoe kunnen er leukere fortgevechten komen als de helft ( alst niet meer is ) van de spelers door die regel uitgesloten wordt van fortgevechten ?
 

DeletedUser

1 vind ik een zeer goed idee!
2 daarentegen een zeer slecht, eens alle forten gebouwd zijn, zullen er enkel nog kunnen veroverd worden, er zijn dan bv 40 forten (getal als voorbeeld genomen), alle 40 van n andere stad.
na 1 fortgevecht & verovering zijn er nog maar 39steden die kunnen oorlog voeren, later nog maar 38, 37, 36, ...... en zo verder tot je de echte sterke spelers zal hebben die nog overblijven met bv 15 forten elk...
 

DeletedUser

en als 1 stad alle forten later heeft ingenomen net zoals op w1 dat met vsw kan gebeuren. Dan zit je
 

DeletedUser6456

1 leuk, maar om zee in een set te stoppen gaat neit lukken denk ik

2. belabeerd, is al uitgelegd
 

DeletedUser

1. Mega super extreem ultra goed :D:D --- :eek:

2. Mega super extreem ultra slecht :mad::mad: --- :eek:
 

DeletedUser

Idee 1 is top
Idee 2 is niet van toepassing daar er maar drie forten per kaart is dat betekend nog geen 10 steden per kaart die kunnen vechten, word een beetje eentonig denk ik ...
 
Bovenaan