• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2 FG ideeën.

DeletedUser

Voorstel Idee 1.

Dubbelstaan op eenzelfde rang onmogelijk maken. Bijv: Een rekruut kan niet op ene andere rekruut staan. Pas als een speler een hogere rang heeft dan een ander zou dit kunnen(Soldaat op een rekruut)

Details

-

Misbruikpreventie

-

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting

Dubbelstaan op een gelijke rang onmogelijk maken.


Administratie

En dan nu.

Voorstel Idee 2!

Een extra rang bij fg's maken. Bij deze rank zul je NIET meedoen aan het fortgevecht. En alleen generaals kunnen deze rang instellen.

Details
-

Misbruikpreventie

Je zou alle mensen op deze rank kunnen zetten, waardoor iedereen niet meedoet en het fg zowiezo verloren gaat.


Visuele hulpmiddelen
:blink:

Samenvatting

Een extra rang dus.

Administratie
 

DeletedUser

zie alleen nut in het eerste idee, 2de zorgt alleen voor ingame ruzies.
1,5/5 omdat het eerste idee wel goed was, maar het 2de niet.
 

DeletedUser8307

Het eerste idee vind ik wel goed. Het tweede eigenlijk ook, alleen kan daar misbruik van gemaakt worden. Alleen, dit zal zeer weinig gebeuren, denk ik...

En over het eerste idee nog een opmerking: Stel je bent level 120, en er staat een speler van level 20, dan mag je er wel op gaan staan vind ik.

Langs de ene kant vind ik het goed, langs de andere kant niet. Ik ben gewoon neutraal over deze ideeën, komen ze, dan vind ik het goed. Indien ze niet komen, dan maakt het me weinig/niks uit. (Hoewel het hinderlijk is als een hoger level op je gaat staan.)
 

DeletedUser

Vind ze allebei goed:p Dat van dat level 120 en level 20 gedoe vind ik een beetje onzin. Een goede leiding rekruteert dan toch gewoon de level 120 speler?
 

DeletedUser12045

Vind ze allebei goed:p Dat van dat level 120 en level 20 gedoe vind ik een beetje onzin. Een goede leiding rekruteert dan toch gewoon de level 120 speler?

zo zou het normaal moeten zijn,dus iedereen ja stemmen ;)
 

DeletedUser8307

Er wordt soms niet gerecruteerd. Let daar ook op. Dit is meestal niet het geval, maar toch... Mijn mening blijft nog steeds dezelfde.
 

DeletedUser14651

eerste idee, gaat denk ik niet werken omdat je je neerzet zodra je je aanmeld en dus nog niet gerekruteerd bent, en je rang altijd nog veranderd kan worden.
 

DeletedUser13002

2e idee lijkt me niet handig. Dit zorgt bij de leiding denk ik voor veel vragen waarom ze niet meedoen. Zelf zou ik het vervelend vinden om deze rang te krijgen(ookal doe ik altijd mee)
1e idee vind ik 2,5/5
 

DeletedUser

Het eerste idee vind ik niet geweldig.
Gisteren was ik nog recruut en mocht ik op een andere recruut gaan staan omdat die toch niet zou komen opdagen.
Wat ik wil zeggen: als er iemand zich aanmeldt (op een goede plek bv. torens) kan niemand anders daar nog gaan staan voor het gevecht en betekent dit verlies van een paar mooie plaatsen.

Het tweede idee vind ik goed. Maar de rang verrader lijkt me dan een beetje overbodig geworden.
 

Deleted User - 308552

Het eerste idee vind ik erg goed, dan kan de leiding mensen verrader maken en kan iedereen op zijn plek gaan staan, maar dan moet je eerst gaan zoeken naar iemand die een lagere rang heeft... Misschien nog iets met duidelijker zichtbaar maken op wie je kan staan?

En idee 2: Als je iemand recruteert als verrader, kan diegene de chat toch niet zien? Dus wat kan diegene dan nog doen, ook al doet hij/zij mee? :blink:
 

DeletedUser

EP krijgen? Is bedoeld zodat echte vijand buiten worden gehouden:p
 

DeletedUser

Bump

Ik vind het eerste idee wel goed, vandaag deed ik mee aan een fortgevecht, ik had me 23 uur vantevoren aangemeld, staat er 10 uur later opeens iemand op me, lager lvl, geen beter wapen, nog genoeg plek en hij kwam later.

Daardoor werd ik op een andere plek gezet, op een plek waar ik in 1 ronde KO ging :mad: :mad: :mad: :mad:

Dus idee 1 mag er van mij komen.
 

DeletedUser

Is er ooit wel eens een voorstel doorgevoerd?

Weliswaar niet ons idee, maar Kudrams Parasol is een verwijzing naar de Braziliaan Kudram. Hij bedacht als eerste de parasol als tegenhanger van de wandelstok.
 
Bovenaan