• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

10-tekens regel

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 34 53,1%
  • Nee

    Stemmen: 30 46,9%

  • Totaal aantal stemmers
    64
  • Enquête gesloten .
Ik ben tegen, en ik vind het voorstel op zichzelf al belachelijk genoeg om het als spam te zien eerlijk gezegd :D In een fatsoenlijke discussie heb je altijd meer dan 10 tekens. Met minder is het geen nuttige toevoeging en is het volgens forumregel 3.1 dus gewoon spam :p

Dus bij de nachtbrakers moet een bericht meer dan tien tekens hebben?
 

DeletedUser

Deze regel bestaat om vooral spambots tegen te gaan. ik ben ook TEGEN omdat zonder deze regel de posts alleen maar unttelozer en leger worden. en jullie zijn al een stelletje spammers voor het vaderland...
 

DeletedUser8307

Bedankt voor de enquête. Ziet er niet zo goed uit tot nu toe. :p
 

DeletedUser4891

100% voor
ik ben ook TEGEN omdat zonder deze regel de posts alleen maar unttelozer en leger worden.
Dit vind ik een beetje een "dom" argument.
Nu zet iedereen een :confused:/:rolleyes: neer om aan 10 tekens te komen.
Ik kan nou niet echt zeggen dat het door de smileys weg te laten nuttelozer word.
 

DeletedUser5512

100% voor

Dit vind ik een beetje een "dom" argument.
Nu zet iedereen een :confused:/:rolleyes: neer om aan 10 tekens te komen.
Ik kan nou niet echt zeggen dat het door de smileys weg te laten nuttelozer word.

is het erg als iedereen een :rolleyes: achter zijn post zet dan? zo'n kleine moeite

nu moet er een heel topic worden gemaakt en stel dat iedereen het zou goedkeuren dan zou het ook nog eens naar het engelse fora moeten, moet onze CM weer iets veranderen in de programmering, alleen omdat jullie je ergeren aan een: :rolleyes:?

uiteraard nee gestemd, onzin:rolleyes:
 
is het erg als iedereen een :rolleyes: achter zijn post zet dan? zo'n kleine moeite

Hmmm... 'Zo'n kleine moeite', Ok. Maar het gaat erom dat het onzin is.
Verder is het niet echt een probleem toch, om het aan te passen, kijk nou een keertje in het 'Tellen'topic bijv.
Dan barst je in lachen uit omdat er overal sterretjes achter staan of smileys.
Zo verliezen de sterretjes hun eerbied... :D :p
nu moet er een heel topic worden gemaakt en stel dat iedereen het zou goedkeuren dan zou het ook nog eens naar het engelse fora moeten, moet onze CM weer iets veranderen in de programmering, alleen omdat jullie je ergeren aan een: :rolleyes:?
Dat is niet echt een sterk argument hè... Erg hè, als iets naar de Engelse fora moet. Zoveel moeite is het niet om dit door te voeren... Niet voor de devs iig denk ik... Ik denk dat dit iig meer kans heeft op succes dan de gemiddelde ideeën die daar heen gaan, paar uitzonderingen natuurlijk... ;););)
 

DeletedUser

voor ^^
Als iemand lol schrijft ga je niet een hele tekst dervan maken maar lol:rolleyes:
En heeft :rolleyes: nut?
 

DeletedUser

als je minimaal 10 tekens moet plaatsen wordt je gedwongen om er nog meer bij te zetten; Daar ben ik niet op tegen, omdat je dan misschien uitleg erbij zou zetten die er anders niet zou staan:p
 

DeletedUser

is een voorbeeld noob.

Kom dan met een voorbeeld dat wel ergens op slaat ;)

Als je op een discussie reageert, ( dat doe je namelijk op je klikt op de knop "antwoorden" ) dan is het de bedoeling dat je mee discussieert en argumenten geeft ( geen drogredenen ), in plaats een niks toevoegende opmerking ;)
 
Kom dan met een voorbeeld dat wel ergens op slaat ;)

Als je op een discussie reageert, ( dat doe je namelijk op je klikt op de knop "antwoorden" ) dan is het de bedoeling dat je mee discussieert en argumenten geeft ( geen drogredenen ), in plaats een niks toevoegende opmerking ;)

Ik voel me genegeerd :D :D , ik stelde voor het idee alleen uit te voeren in het Kampvuur... :o Please tell me: why not?
 

DeletedUser

De spam is al inhoudsloos genoeg met 10 tekens, maak het alsjeblieft niet nog inhoudslozer. :p Bovendien geld er altijd nog een 60 seconden regel tot je volgende bericht verstuurd mag worden. Daarom vind ik het ook dus ook niet nodig. Bovendien twijfel ik aan de uitvoerbaarheid om dit op één forum onderdeel uit te schakelen.
 

DeletedUser8307

Ietwat laat, maar kom.

Ik heb het over het volledige forum hoor. ;)
 
Bovenaan