• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1.5 uur werken

DeletedUser

Ik was aan het handel drijven en ik wilde nog 2 uur handel drijven maar ik kwam precies 1 actiepunt te kort..

idee.JPG


Ik weet niet of het goed idee is, ik denk dat het wel handig is:p
 

DeletedUser

Ja, maar dat telt als een "actie" méér en als je maar vier acties achter elkaar kan instellen (met Premium weliswaar) is dat soms wel lastig...
Bijvoorbeeld als je 3 dingen hebt ingesteld en je wil daarna gaan slapen, omdat je tot die tijd niet meer aan de pc komt...
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Vind ik ook niet echt nodig. Voor dat 1 actiepunt kun je ook wel even wachten.
 

DeletedUser

ja, meestal wacht ik ook gewoon hoor; zeker als ik slaap, dan blijf ik nog wat langer slapen en stel pas daarna de arbeid in.
 

DeletedUser

Dit is gewoon dom... doe dan gewoon 1 uur en een half uur...
KORTOM EEN SLECHT IDEE!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik vindt dat je het niet te uitgebeid moet maken want drekt stelt er iemand nog voor om elke 10min te doen tot 2uur

10min
20min
30min
40min
50min
1uur 10min
1uur 20min
1uur 30min
1uur 40min
1uur 50min
2uur
 

DeletedUser54

ik vindt dat je het niet te uitgebeid moet maken want drekt stelt er iemand nog voor om elke 10min te doen tot 2uur

10min
20min
30min
40min
50min
1uur 10min
1uur 20min
1uur 30min
1uur 40min
1uur 50min
2uur

Dat is natuurlijk ideaal. Maar je moet ook nagaan dat servers niet alles aankunnen en maar een beperkt geheugen hebben om alles in te stampen.
Vandaar dat er ook voor afronding is gekozen.
 

DeletedUser

Dat is natuurlijk ideaal. Maar je moet ook nagaan dat servers niet alles aankunnen en maar een beperkt geheugen hebben om alles in te stampen.
Vandaar dat er ook voor afronding is gekozen.

dat zeg tog in zeker zin
 

DeletedUser4990

ik vind het idee best wel goed als je 1.5 uur doet
heb je meer kans als dat je 1 uur en een half uur doet
ik zie er het nut van in
 

DeletedUser

Ik vind het ook een goed idee. Ik had er zelf ook al stiekem aan gedacht. Maar ja, zodra je dus hier je gedachten uitspreekt, krijg je dus veel kritiek over je heen....

Youri, mijn stem heb je hoor!
 
Bovenaan