• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Elvis

    Union-set

    ik zag graag dat de Union-set weer in de shop kom....is daar wat duidelijkheid over of is dat nog niet bekend
  2. Elvis

    meerdere eventsets op Fairbank..?

    Hallo,ik zie dat er meerdere sets zijn op deze servers van Pasen..? de mohicanset is minstens 2 maal op Fairbank,,..te weten 1 maal bij astrid22 en 1 maal bij William Bonney. nu heb ik het vermoeden dat die van William Bonney afkomstig is van Briscoe, en hier zit nu net mijn vraag...klopt dat...
  3. Elvis

    geen eventwapenset op Briscoe

    ik denk laat ik ff vragen of die seventwapenset op Briscoe ook te krijgen is......niet dus Beste Elvis, Briscoe is inderdaad een gesloten wereld, de evenementwapens zijn daar dus niet op beschikbaar. Met vriendelijke groet, Leones Senior Gamemoderator waarvan akte..groetjes van een balende...
  4. Elvis

    producten zoeken

    Hallo,ik zoek iemand die producten voor me zoekt op Briscoe, ik zoek dan producten voor jouw op een andere server....bijvoorbeeld server; Colorado,Dakota,Eldorado,Fairbank of Arizona. interesse...?? stuur me een IGM op Briscoe. gr.Elvis
  5. Elvis

    snelheidsbonus deputy chef's kookboek

    klopt de snelheidsbonus wel van deputy chef's kookboek ..? aangezien een snelheidsvermeerdering van 120% wel wat hoog is,130% zelfs na upgrade level 1 graag een duidelijk antwoord hierover, aangezien ik niet weer een upgrade betaal en het weer terug gedraaid wordt,,....
  6. Elvis

    Wat ga je doen op Graceland ?

    zijn er al plannen met betrekking tot stedenvorming o.i.d. ? ik wordt bouwer denk ik :)
  7. Elvis

    weerstand bij fortgevechten

    ik vraag me af wat weerstand bij fortgevechten oplevert zijn dat de weerstand die sommige sets opleveren,of de attribuut weerstand...... graag hierop een antwoord....want ik kan het nergens vinden.
  8. Elvis

    tw-db blijft hangen

    hij blijft bij mij "hangen" ....weet iemand hoe ik dit op kan lossen????
  9. Elvis

    instelling wijzigen

    http://prntscr.com/d5rhzn wie weet waar ik dit kan wijzigen,ik weet dat het ergens aan/uit gezet kan worden.....maar ik ben vergeten waar..... thx alvast
  10. Elvis

    Oktoberfeest

    weet iemand waar ik de lijst kan vinden,van wat je op welk level krijg bij het Oktoberfeest..?? :blink:
  11. Elvis

    Outrageous valt alliegenoten aan

    Outrageous valt alliegenoten aan op W1 Duel: Outrageous vs Elvis Duel: Outrageous vs Elvis en dat noemt zich dan een leider,...mooi voorbeeld zo'n prutsleider.!! :blink:
  12. Elvis

    duelmotivatie

    iemand opgevallen dat de duelmotivatie verandert is..? duelmotivatie van gewone duels zijn niet hetzelfde als de duelmotivatie van een NPC dit heeft grote gevolgen voor de ZMDers onder ons..! :cool:
  13. Elvis

    server speciaal voor landen

    zou het geen leuk idee zijn,om een server te maken die dan tussen landen gaat. bv elk vakje een ander land,zo zou je dan op den duur steden kunnen overnemen van elkaar,waardoor er op den duur 1 land overblijft die dan winnaar is. of gewoon dat alleen mensen uit 1 land bij elkaar in een...
  14. Elvis

    nieuwe update

    ik hoor op andere servers dat er weer eens een nieuwe update aan zit te komen. vooral de bouwers onder ons zullen dit merken. nu is het bouwen,bouwen,bouwen,repareren en leiderschap dan is het bouwen,bouwen,stamina,repareren en leiderschap ik blijf het vreemd vinden,om tijdens...
  15. Elvis

    Reistijd W2 .. 2 maal zolang..??

    Verbeeld ik me,of is de reistijd op W2 ongeveer 2 maal zolang..?? doe ik op W1 mijn paard uit mijn inventaris,reis ik bv naar dezelfde locatie 5 blokje verder bijna 6 uur.........op W2 is dezelfde reisafstand bijna 12 uur..????????????? :bolhoed: :eek:
  16. Elvis

    Blue Hill City heeft plaats voor enkele actieve leden

    Blue Hill City heeft plaats voor enkele actieve leden,wil je een actieve stad joinen,met een leuk stadsforum... neem dan contact op met iemand van de gemeenteraad.
  17. Elvis

    bericht aan Klovadis

    inhoud removed
  18. Elvis

    minimale tijd in stad

    het lijkt mij een goed idee,dat als mensen een stad joinen,bv. 2 weken in die stad moeten blijven. ik weet wel dat dat handel tegenwerkt,maar het misbruik maken van spelers die de bank spekken en daarna gekickt worden,wordt hiermee tegengegaan. want je zit dan 2 weken aan die speler vast...
  19. Elvis

    vaardigheden aanpassen

    ik vraag me af wanneer pas je het beste je vaardigheden uit je rugzak aan.... en heeft het invloed op de opdracht waar ik mee bezig ben,als ik een 2de opdracht klaarzet met andere spullen uit mijn rugzak ?? :confused::confused:
Bovenaan