• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Don Wiebah

    Schade (sectorbonus van het fortgevecht)

    Stel: ik draag de volgende fg kleren: http://prntscr.com/hwdjh6 Ik heb dan: +30 schade (sectorbonus van het fortgevecht) van Natty wapenset +40 schade (sectorbonus van het fortgevecht) van Black Bart kledingset +15 schade (sectorbonus van het fortgevecht) van Black Bart paardenset Ikzelf heb...
  2. Don Wiebah

    Avontuur skills

    Hallo, Zijn er formules bekend van hoe fortwapen atributen en fortaanval/verdedigings waarden doorwerken in avonturen?? Hoeveel invloed het heef top je LP en hoe hoog je kan schieten etc?
  3. Don Wiebah

    Advent kalander

    Jaja het is weer zover, de maand december is begonnen, dus we mogen weer iedere dag een hokje openen op onze (vernieuwde!) kalender :D. Niet vergeten dus! Ik krijg vandaag op één wereld een houten kistje :) Op de rest kreeg ik weer normaal 2-5 Ham uit vakje 1 :P iemand anders nog wat...
  4. Don Wiebah

    Event winnaar te OP in avontuur?

    Ikzelf ben een groot fan van de avonturen spelmodus. TOTDAT je in de spel lobby komt en je ziet dat een (of meerdere!) van je tegenstanders een super wapen draagt (Boog van munitu, draken geweer, stoom geweer). Eigenlijk ben je dan bij voorbaat al kansloos. En waarom?: 1) De schade van het...
  5. Don Wiebah

    De nieuwe genaamde wapen: glans

    Voorstel Geef de nieuwe genaamde wapens (lvl100+) ook een glimmend randje Details De nieuwe genaamde wapens hebben nu een andere kleur dan de bijbehorende hoogwaardige/scherpe versie van dat wapen. Ik zou graag zien dat de genaam de versie er ook een glimmend randje omheen krijgt, net zoals...
  6. Don Wiebah

    Nugget bonus?

    ik zag net dat je 205 extra nuggets krijgt als je koopt. Waarom hebben we geen aankondiging gehad van deze aanbieding?? En tot wanneer duurt deze aanbieding?
  7. Don Wiebah

    Kerst even bonus???

    http://prntscr.com/2dt945 iets wat wij hie rop .nl niet hebben?! Hoe zit dit? beter krijgen wij ook even deze super bonus!
  8. Don Wiebah

    Kerst Verkoop

    Zo, daar komt ie dan, het nieuwe kerstevent! Nu mis ik alleen een groot ding? Wat moet ik met mijn ubp munten?? Die kan je dus niet gebruiken bij dit event... belachelijk. Nog een ding, nu alles uit de shop komt, zullen er geen gratis spins meer zijn? Dus helemaal geen gratis cadeautjes...
  9. Don Wiebah

    Thanksgiving (herhaalbaar)

    Waarom krijg ik niet de (herhaalbare) thanksgivingquest?
  10. Don Wiebah

    Craftwapen Dilema

    Steeds meer mensen raken lvl 600 crafting, en hoe langer je lvl 600+ bent, des te meer wapens je op de markt gebracht hebt. Nu raak de markt op een gegeven moment verzadigd met deze craftwapens. Zo gaan er nu al vreemdelingen voor onder de 100k over de toonbank... Dit kan je natuurlijk gewoon...
  11. Don Wiebah

    Halloween opdracht

    Voor de Halloween opdracht moeten we voor de verandering weer NPC's duelleren. Maar nu moeten we er 10 KO schieten... en dat is echt een bizar moeilijke taak. Want mij ( en vele anderen) lukt het niet om een npc in een duel KO te doen, ik moet het meerdere keren proberen, hetgeen resulteerd in...
  12. Don Wiebah

    Loop volgorde FG

    oke, wat is er veranderd?? mijn hoge leiderschap laat mij nu niet meer als eerste van alle soldaten lopen!! D: Wat is nu d eloopvolgorde? volgens welke regel/formule??
  13. Don Wiebah

    Blauwe Brief

    Vele mensen hebben een Blauwe brief (100 upb) ontvangen in hun tas... Maar sommige mensen niet... Graag meer duidelijkheid over dit fenomeen
  14. Don Wiebah

    Item ID's van producten

    Voorstel Als je nu in je tas bij de producten kijkt, zie je een zooitje ongeregeld. Dit komt door de item ID van de items. Hierdoor staan bijvoorbeeld de producten van de later toegevoegde arbeiden (zoals sherrif werken, op poema's jagen etc.) ver weg van de andere arbeidsproducten van de oude...
  15. Don Wiebah

    Bonds bij arbeiden

    Hey, Ik vroeg me af of de droprate van upb muntjes bij arbeiden bekend is.
  16. Don Wiebah

    Dramaqueens

    deze opdracht zal dus verdwijnen.. Maar zullen de setdelen die in de shop tekoop zijn nogsteeds in de shop blijven?
  17. Don Wiebah

    Kistje met zeldzaam product

    Ik kreeg laatst met het independence event zo'n kistje. Nu maakte ik hem open, en kwam er een houten kistje uit:huh: Nu vroeg ik me af of er nog meer van dit soort gevalletjes bekend zijn... Toen we dit kistje voor het eerst zagen, bij het kerst event van twee jaar geleden, kwamen er ook...
  18. Don Wiebah

    Beginners tas

    In deze tas zitten enkel items voor lvl 20 en lager. Nu heb ik er laatst een zooi van deze kistjes opengemaakt, en dus ook voornamelijk troep gekregen. Maar ook 2 appartige items: -gevonden hoed (greenhoornset) -Bruine Mokkasins (klik) Nu vroeg ik me af of iemand anders ook iets...
  19. Don Wiebah

    Anti dieet dag

    leuk, een nieuwe quest! maar wat moet ik mij in vredes naam voorstellen bij anti dieet dag?:blink:
  20. Don Wiebah

    Leger revolver 1890

    http://tw-db.info/?strana=iteminfo&id=847 Hoe komt men aan dit wapen? kisten? Zoja, stalen, premium??
Bovenaan