• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. lucius6

    Voorstel; [b]Avonturen inzichtelijk maken.[/b]

    Ik doe avonturen niet graag omdat ik sowieso geen fan ben van PvP elementen. Indertijd was er spraken van een PvE avontuur tegen een beer. Had dit er door gekomen was er waarschijnlijk sowieso nog meer animo geweest voor avonturen. Daarbovenop als je nu durft te spelen word je gemakkelijk...
  2. lucius6

    Updates discussietopic

    Mastadont, zelfs dat niet, als je de 3e kledingsetbonus opent, dan krijg je de uitverkoop te zien, en de 3e bonus ontbreekt. Wat een faalaankondiging, man man man. Er wordt zelfs ook eerst van groene cadeaus gesproken en wat verder bij de prestatie zijn het gele. Er wordt echt niets meer van...
  3. lucius6

    Feedback Oktoberfest 2023

    Zodat men minder munten zou hebben voor het kerstevent en hopelijk meer zou uitgeven vermoed ik.
  4. lucius6

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Ok, wist ik niet meer dat door actieve bonussen dat niet geldt :)
  5. lucius6

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Ik heb een verbetering van men eigen record: Hoogste geldwaarde (loon + verkoopwaarde van gevonden voorwerpen/producten) verkregen bij een arbeid (met premium) $14.259 Arbeidsrapport: Beroof een goudzoeker
  6. lucius6

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Hoogste geldwaarde (loon + verkoopwaarde van gevonden voorwerpen/producten) verkregen bij een arbeid (met premium) $13.018 Arbeidsrapport: Wapenverkoper beroven Arizona
  7. lucius6

    Beloningen 15e verjaardag

    Mijn beloningen mogen op Arizona gegeven worden. Alvast bedankt.
  8. lucius6

    Ronde XI

  9. lucius6

    Ronde X

    84
  10. lucius6

    Ronde IX

    A2 B3 C1
  11. lucius6

    Ronde VIII

    Ik speel van toen nl 2 opende toen The West er dus zo uitzag:
  12. lucius6

    Ronde VII

    Een PVE-avontuur zoals dat tegen de beer waar indertijd aan gewerkt werd.
  13. lucius6

    Ronde VI

    Disclaimer: Jaar Ik weet dat er werd gevraagd om de foto's te sorteren maar na 10 foto's kreeg ik de foutmelding dat er maar max 10 bijlagen mogen zijn. Ik heb dan maar enkel de omschrijvingen gebruikt. Hopelijk wordt dit ook geaccepteerd. Aangezien de editor ook te beperkt is heb ik dit...
  14. lucius6

    Ronde V

    1. Ontwijken 2. Little Rock 3. De smid
  15. lucius6

    Ronde IV

    Aantal woorden Dag Onderwerp 300 Maandag Gekke sets 400 Dinsdag Mannen dag 500 Woensdag Hobby's 200 Donderdag Speed server 600 Vrijdag The West meeting
  16. lucius6

    Ronde III

    A -henry walker B - Wogon stamhoofd C - Waupee D - Maria Roalstad E- Heisendwerg F - Nigel de wapenhandelaar G - John Fitzburn H - Belle Start
  17. lucius6

    Ronde II

    Ingrediënten: 1 beker met rauw ei 2 meel 2 glazen water 1 takje bessen 150 gram suiker Voor de gekleurde sherriffsterren 15 sherriffsterren 5 blauwe bessen 5 tabaksbladen Voor het getal 15: Goud Warm een oven voor op 180 graden. Doe de eieren en suiker in een kom en klop op tot een smeuïg...
  18. lucius6

    Ronde I

  19. lucius6

    Feedback achter de schermen

    Een uitbreiding van de avonturen zou nochtans wel mogen, zeker het PVE avontuur tegen de beer waar indertijd aan gewerkt werd.
  20. lucius6

    Updates discussietopic

    Daarvoor moet je refreshen. Ik was vaak online toen het circus snachts startte (late vogel hier).
Bovenaan