• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. voorbijganger

    Een verzending vanuit Duitsland

    Beëindig: De Visser (Een verzending vanuit Duitsland) - Beëindig: Een lunchpauze (Een verzending vanuit Duitsland) - Afstand afgelegd: 7000/7000 - Kolonistentocht beschermen (6 uur) Alle opdrachtgevers op de kaart bekeken, helaas nergens de Visser of de lunchplek gevonden
  2. voorbijganger

    oogstfeest voorbereiding

    Waar kun je de giftige stukje stof vinden?
  3. voorbijganger

    Onafhankelijkheidsdagevent 2020

    Ik ben bezig met bovengenoemde opdracht. Item 'een begraven kist' gevonden en in mijn productvak gestopt. Kan de opdracht niet afsluiten. Wat doe ik fout?
  4. voorbijganger

    Samen tot het einde

    Hoe kun je in deze opdrachtreeks ooit van Calvin verliezen? Ook al sta je naakt dan win je nog constant met 30-0 of 32-0
  5. voorbijganger

    bijdrage aan forten

    in ieder stad zijn er bewoners die behoorlijk wat geld in de stadskas storten zodat de bouwers flink kunnen uitbouwen en je hebt bewoners die het storten tot een minimum beperken omdat ze het geld liever in de winkel uitgeven of elders (duurder) gaan shoppen. dat geeft soms spanningen in een...
  6. voorbijganger

    relatie fortgevecht-duels

    Ik vraag me af. Stel je zit midden in een fortgevecht, je bent behoorlijk wat levenspunten kwijt, maar je zit aan de winnende kant. Normaal gesproken val je niet flauw en kun je na afloop van het fortgevecht rustig ergens een opdracht doen of terug naar je stad. Nu wordt je toevallig tijdens...
  7. voorbijganger

    Brinkske

    Mijn naam is Gerrit en ik heb een tijdje over de schouder van mijn zoon meegekeken naar dit spel. Op zich leek het me wel een aardig spel en ik heb me derhalve zelf ook aangemeld. Ik ben nu al een tijdje middels de diverse opdrachten aan het bouwen aan de stad Brinkske (1841punten). Ik kan me...
Bovenaan