• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. voorbijganger

    Feedback Paas Event 2021

    Ik weet niet of Ringo is in de stad bij het paasevenement hoort, maar ik vind het jammer dat er weer een stom avontuur in de reeks zit. Doe die dingen nooit, poppetje toch altijd de verkeerde kant in en dan krijg je gemauw van andere spelers
  2. voorbijganger

    Feedback St. Patrick dag event 2021

    Ook dit jaar aan St Patrick begonnen. Op alle werelden tegelijk de 100 opdrachten gedaan. Je moet er toch een tijd voor gaan zitten. 100 keer 15 seconde vergt toch de nodige tijd. Op zich een leuke bezigheid als je dagelijks toch met laptop of pc bezig bent en je werkgever vind het prima als je...
  3. voorbijganger

    Feedback Feestdagen Event 2020

    Dank je
  4. voorbijganger

    Feedback Feestdagen Event 2020

    weet je ook waar het oude touw zit?
  5. voorbijganger

    Migratie routes

    Daarom speel ik geen premium. Dan kost het me enkel de tijd en de mooie herinneringen
  6. voorbijganger

    Migratie routes

    Als je op elke wereld speelt is migreren geen optie. Je moet toch ergens een karakter verwijderen. Het is in ieder geval een flinke opschoning als er binnenkort naast Fairbanks ook Arizona eruit gaat vliegen
  7. voorbijganger

    Een verzending vanuit Duitsland

    dank je
  8. voorbijganger

    Een verzending vanuit Duitsland

    Beëindig: De Visser (Een verzending vanuit Duitsland) - Beëindig: Een lunchpauze (Een verzending vanuit Duitsland) - Afstand afgelegd: 7000/7000 - Kolonistentocht beschermen (6 uur) Alle opdrachtgevers op de kaart bekeken, helaas nergens de Visser of de lunchplek gevonden
  9. voorbijganger

    oogstfeest voorbereiding

    Tot nu toe had in drie werelden samen 4 lapjes stof. Vanmorgen er weer even voor gaan zitten. Drie kwartier klikken en op drie werelden de actiepunten op nul. Diverse aren gevonden en veel leuke dingen (medailles, veren, oorlogsverf, koffie en zelfs een testament) maar geen lapje stof. Een...
  10. voorbijganger

    oogstfeest voorbereiding

    Inmiddels mijn eerste stuk stof. Diverse spullen gevonden in de aren, maar stuk stof is zeldzaamheid. Geduld loont zeggen we maar
  11. voorbijganger

    oogstfeest voorbereiding

    Waar kun je de giftige stukje stof vinden?
  12. voorbijganger

    wsnp

    Gelukt. Wel kwestie van lange adem. 65 keer de bank overvallen voordat die drukplaten verschenen
  13. voorbijganger

    wsnp

    Moet je bij dat bank overvallen ook nog iets in je inventaris hebben?
  14. voorbijganger

    wsnp

    Dank je. Was al de hele tijd als gokker aan het werk, maar dat leverde niets op
  15. voorbijganger

    wsnp

    Hoe kun je aan dat wachtwoord komen?
  16. voorbijganger

    Onafhankelijkheidsdagevent 2020

    dank je
  17. voorbijganger

    Onafhankelijkheidsdagevent 2020

    Ik ben bezig met bovengenoemde opdracht. Item 'een begraven kist' gevonden en in mijn productvak gestopt. Kan de opdracht niet afsluiten. Wat doe ik fout?
  18. voorbijganger

    Samen tot het einde

    Die Oude bijbel zal ik op andere werelden een keer proberen:)
  19. voorbijganger

    Samen tot het einde

    Dank je. Naakt en met kussen was het eerst nog een aantal keren 6-0 en uiteindelijk was de buit toch een keer binnen
  20. voorbijganger

    Samen tot het einde

    Hoe kun je in deze opdrachtreeks ooit van Calvin verliezen? Ook al sta je naakt dan win je nog constant met 30-0 of 32-0
Bovenaan