• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Door muren schieten

    Goedenavond, Vandaag op een mooie dag als deze was er een fortgevecht op dakota. Terwijl ik terugrende vanaf bovenin naar de DT gebeurde er echter iets vreemds. De situatie is op dit screentje goed te zien: http://puu.sh/lxo0w/00f4741385.jpg Pandoom staat linksboven op de AT. Zifnap staat...
  2. Degraderen van upgrades

    Voorstel Na de upgradeupdate zijn we allemaal blij. We kunnen lekker upgraden en dat doen we ook massaal. Echter, wat als je besluit om eens wat anders te doen? Dan zit je dus met onverkoopbaar geupgrade spul. Is er een manier om te dit te veranderen? Ik denk van wel! Details Het idee is...
  3. [verzoek] Migratieroutes openen.

    Goedenavond lieve modjes en geweldige CM, Deze thread gaat over onze lieftallige wereld, wereld 7. Uiteraard is dit een wereld voor veteranen, maar op fortgebied is het momenteel weinig aan. Dit komt door hersenloze figuren bij de tegenstanders die de leiding hebben. Vandaar het verzoek of w7...
  4. Kerstzakverslavend event

    Dag luitjes, er is weer een aandkondiging geweest. De kerstzakken komen er weer aan morgen! Post hier wat voor leuks je er allemaal uit krijgt enz. en wat je van deze setjesdumpende actie vindt :D Ik ga iig weer mijn jaarsalaris investeren in wat kerstzakken, gewoon omdat je iets randoms...
  5. Beste idee tot nog toe, FGspeed

    Voorstel Organiseer een fortgevechtspeed. Details Het idee is, om een wereld te maken waarin fortgevechten centraal staan(ik noem het alleen een speed omdat het een tijdelijke wereld is, niet omdat het per se speed moet zijn). Het idee is als volgt: De wereld opent. Iedere speler van t-w.nl mag...
  6. Buffs

    Dag mensen, Ik heb diepzinnige vragen. Ik wilde even op een gratis premiummedaille leid een handelskantoor toer gaan, maar ik heb vragen over de buffs. Wat werkt in combinatie met wat? Ik heb bijvoorbeeld een stevig holster, dit is een craftitem. Ik heb bijvoorbeeld arbeidspapieren die...
  7. Updates

    Dus... Gaat er nog een keer wat interessants gebeuren op dit spel? Er gebeurt veel te weinig. Hoe lang is het al geleden dat we een update hebben gehad? Maanden? Verveling slaat toe!
  8. [vraag aan mods]

    Dag mods, Het is mij opgevallen dat wanneer iemand uit je alliantie een fort aanvalt uit een andere stad, de andere steden geen bericht meer krijgen met 'De strijdbijl is opgegraven bla bla'. Dit is erg vervelend want dit is een gemakkelijke manier voor mensen om te weten dat er een...
  9. Gentlemen & Danseressenset

    Voorstel Aangezien het een rotzooi is met de sets, (als mannelijk karakter kun je een onderrok dragen & als vrouwelijk karakter kun je vrijwel alles van de mannenset aandoen) moet er verandering in komen. Alles moet voor iedereen toegankelijk worden gemaakt. Details Argumenten: De zwarte...
  10. Fortgevechtschade

    Ik heb 2100 lp max en ik werd door een kritiek met 660 geraakt. Ik dacht meteen , wtf? Zoveel? Ik ging dus even rekenen... 10% van 2100 is 210. Hij had een natty bumpoo die maximaal 350 hit, maakt 560. Bajonet maakt 635. GG bonus maakt 650. Op deze manier is het dus volgens mij onmogelijk en dit...
  11. Blokkeren van fora

    Voorstel Het blokkeren van fora naar eigen ingeving, dingen die mij op het forum(ik heb het over het ingame forum) toch niet gaan zoals het forum 'fun' waar talloze kindjes stomme spelletjes lopen te spelen.. Details De leiding moet dan wel in kunnen stellen welke fora sowieso te zien...
  12. Waarschuwing voor het posten van een idee

    Voorstel Een waarschuwing voordat je een idee post met erin staand zoiets als 'Weet je zeker dat dit niet vaker is voorgesteld?' Details Nadat je op 'Submit New Tread' drukt komt er een klein schermpje in je scherm waarop staat: 'Heb je met DEZE zoekfunctie al gebruikt om te kijken of je...
  13. Ei

    http://tw-db.info/?strana=invent&x=072500d6e661e92e813ba0e08285c4f7ee428a04 Iemand enig idee waar dat paasei vandaan komt? Ik weet niet zeker of ik het uitpakbare ei al uitgepakt heb, maar deze is niet uitpakbaar. Dus daarom vraag ik me af waar die vandaan komt, kan het van vorig jaar zijn...
  14. Minimum xp duels

    Voorstel Er moet een xp drempel komen dat bepaald of je iemand mag duelleren of niet, ikzelf zat te denken aan 100, maar voor de kleintjes is dat haast onmogelijk, dus vanaf bepaalde levels een limiet. Details De vraag is, waarom? Om die klote ZMD weg te vagen. Ten eerste, minder dan 100 xp...
  15. Dubbelstaan FG's

    Voorstel Het is heel simpel. Er moet iets komen waardoor je kunt zien bij het rekruteren of iemand dubbelstaat of niet en zo ja, met wie. Details Bij het rekruteren kan het wel eens gebeuren dat je 2 mensen rekruteert die op dezelfde plek staan en deze krijgen dus beide een soldaatrang...
  16. Update 1.34 overgeslagen

    Beste spelers, De ontwikkelaars waren bijna klaar met update 1.34. Ze hebben echter besloten dat ze deze update gaan overslaan. Dit hebben ze besloten omdat ze de kwaliteit van de update niet goed genoeg vonden. De graphics en een aantal nieuwe onderdelen van deze update waren niet goed...
  17. Negatieve vaardigheid.

    Ik heb een vraag. Ik heb op briscoe nu bij imago in totaal -2(in het knalrood). Wat voor effect heeft dat nou allemaal precies? Heeft het invloed in duels(krijgt de ander er dan 2 bij ofso)? Of is het alleen voor de arbeiden? Ik neem aan dat er weinig mensen zijn die dit uit ervaring kunnen...
  18. Nieuwe marktfunctie

    Voorstel Het idee is dat er een nieuwe functie komt bij de markt. Ik heb het dan over het opzetten voor, stad, alliantie en openbaar. Mijn idee is dat er nog een functie bijkomt:'vrienden' Details Als mensen wat zeldzaams willen kopen en ze zitten buiten je alliantie, dan moet je dit...
  19. Stalen kistjes bij kleine fortgevechten.

    Voorstel Het is erg simpel. Er moeten stalen kistjes te krijgen zijn bij pioniersforten. Details De reden hiervoor is het volgende: Ik neem wereld 3 als voorbeeld. Er worden daar door onze tegenstander voornamelijk aanvallen op pioniersforten geplant, omdat ze 30 onliners hebben en massa's...
  20. Kersthoed

    Ik heb een vraag over de kerstopdracht( voor de hoed), Ik heb 2 jaar geleden deze opdracht gedaan, maar die was toen te moeilijk(level 50 en ik moest schatten zoeken). Vorig jaar kon ik het nog steeds niet(gek genoeg), maar heb toen wel de alternatieve opdracht gedaan en toen geloof ik ook de...
Bovenaan