• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Updates discussietopic

    Maar is het dan Mastadont. of mastadont.. (gezien je vast een nieuw account moest maken op het forum onderhand wegens berispingen?) :ph34r:
  2. Feedback Oktoberfest 2023

    Wanneer kan ik een non-binair karakter kiezen svp? Ik voel mij niet comfortabel met mijn huidige karakter.
  3. Updates discussietopic

    Dus... die duelupdate. Een interessante wending die ik niet zag aankomen, ik word nu dus 20 duellevels omhoog gefarmt binnen 2 weken omdat twee hoge duellisten expres tegen mij verliezen voor een prestatie (ik noem geen namen Mastadont en Mathiver). Dus nu word ik hoger in duelleren doordat men...
  4. Feedback Fortgevecht spam regels

    Ik ben enkele maanden weggeweest en ik lees door alle aankondigingen heen, maar is er uberhaupt iemand die een taalcheck doet? De kwaliteit van de aankondigingen vwb taalgebruik zijn echt dramatisch.. deze was wel een van de ergere.
  5. The West Wereldrecords & discussietopic

    Je bent wel een echte fiene zeg pfff
  6. Feedback Valentijnsdag evenement 2022

    Thanks mods voor het antwoord
  7. Feedback feestdagen uitverkooop 2021

    De aankondiging is wel lekker vertaaldtdt zeg.
  8. Feedback Western Friday acties

    Aansluitend op Masta, Lekker translated man
  9. Naam nieuwe wereld oktober 2021

    Helaas te laat voor de poll. Ik wil wel mijn complimenten uiten voor de stijgende lijn qua creativiteit elke keer als we weer een nieuwe wereld openen. Ik ben tevreden dat we proberen het zo belachelijk mogelijk te maken met een soort van redenatie erachter (ik twijfel bij de winnaar voor de...
  10. Feedback Oogsttijd evenement 2021

    Wel apart dat na al die jaren InnoGames nog steeds geen opdrachten in het spel kan brengen zonder bugs.
  11. Naam nieuwe wereld oktober 2021

    Mijn naamvoorstel: Kleiduif Kroenuh Omdat het toffe peren zijn. Vooral Kroenuh was een legendarische held. Nee maar naast het sarcasme, Kleiduif is wel een goeie.
  12. Updates discussietopic

    Superupdates de laatste tijd, heerlijk
  13. The West Wereldrecords & discussietopic

    Lijkt mij ook niet dat luiheid beloond moet worden :D
  14. Feedback Paas Event 2021

    Doorgestoken kaart :o
  15. Feedback lenteuitverkoop 2021

    Het wordt dus nog steeds niet beter? :D :D Blijf ik voorlopig nog wel even weg.
  16. Feedback St. Patrick dag event 2021

    Ach joh, gewoon ff na een FG boosten
  17. Feedback Loterij #2021

    Skeer
  18. Migratie routes

    Toen de accounts werden aangemaakt op wereld 1-7 was deze strategie nog niet bekend Masta....
  19. manager?

    Nounou, wisseling van de Night's Watch zou ik maar zeggen. Je staat er jaren op de wacht op de muur tot er iets gebeurt, maar iedereen weet dat er eigenlijk nooit wat interessants aankomt :D
  20. Migratie routes

    Ik heb nooit gezegd dat ik zou stoppen (in tegenstelling tot dat onkruid wat altijd terugkomt terwijl ze zo van hoge torens schreeuwen dat ze stoppen). Ben alleen minder actief.
Bovenaan