• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Drs.P

    EK korting

    Marco Marco is offline Geregistreerd: 12 januari 2010 Berichten: 343 Standaard EK korting Beste spelers, Vanwege het EK (Europees Kampioenschap) voetbal is er 20% korting op een rommel kistje en 50% korting op de Nederlandse riem. Hou de kortingen in de gaten tijdens het EK! Met...
  2. Drs.P

    prijzen buffs in shops

    Hallo, waarom wordt er niet op een normale manier een aankondiging gemaakt dat de prijzen van buffs omhoog gaan ..maar gewoon zo ingevoerd? dacht dat dit wel ff bij aankondiging vermeld had mogen worden
  3. Drs.P

    karakter wisselen

    Hallo, ik speel op meerdere werelden en zie nu met de komst van munten leuke dingen verschijnen in de shop. Maar is het een mogenlijkheid om via je munten van karakter te wisselen. ik speel bv op w8 en om het een beetje leuker te maken zou ik daar wel eens als soldaat willen spelen ipv...
  4. Drs.P

    Hernandos Zwaard

    Hallo, zijn er mensen die een Hernandos Zwaard willen verkopen op wereld 2 of 3 en er 1 voor hetzelfde bedrag 1 kopen op wereld 5 en of deel 1 en 2 kopen op wereld 5 als je intresse hebt pm me dan in 1 van de werelden gr jonkie72
  5. Drs.P

    fort gevechten

    Hallo, een vraagje, stel ik heb met mijn stad een fort gevecht. als ik dan 24 uur van te voren langs die steden ga en hun 48 uur geef kunnen die personen dan ook niet aan het fortgevecht meedoen? gr jonkie72
Bovenaan