• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Migratiepoll

    Vanavond is er een fg, ik weet niet wat de aanvallers doen maar op def staan we met 6
  2. Updates discussietopic

    ik denk dat ze al aan het bier zitten, morgen weer een dag!
  3. Updates discussietopic

    ik vermoed dat 'ie vandaag niet meer komt, normaal is het meestal rond 12 uur in de middag, misschien toch te veel commentaar van de spelers (op .net)?
  4. Naam nieuwe wereld

    ik registreer me al vele jaren niet op nieuwe werelden en ben van 3 werelden naar 1 gegaan, de speed is wel erg leuk, misschien is dat een optie, alle werelden op speed zetten?
  5. Taalfouten Meld hier taalfouten die je in het spel tegenkomt

    matches zijn lucifers, geen wedstrijden (in de context waarin ze nu gebruikt worden)
  6. Updates discussietopic

    klopt, ik duelleer en maak mensen niet blij
  7. Updates discussietopic

    Pfff, ik word ontvriend door de opdrachten, ko in 1x, en nu 3x ko. Ik vind het toch een beetje flauw, haat het spel maar niet de speler is mijn motto
  8. oogstfeest voorbereiding

    volgens mij zijn er alleen maar gescheurde stukjes en geen giftige, ze komen uit de roggeoren
  9. oogstfeest voorbereiding

    Oogsttijd: hoe kan ik rogge vinden? Je kan tot 100 roggeoren vinden door een van de volgende taken uit te voeren: tabak plukken, katoen plukken, suikerriet plukken, velden oogsten, maïs plukken, bonen plukken, tomaten plukken, sinaasappels plukken, aardappelen oogsten, pompoenen oogsten...
  10. Updates discussietopic

    hahaha, door de 2 opdrachten had ik een vette premie op mijn hoofd, leuk dat die geind is Red Ruby valt flauw. Shanara wint het duel, krijgt 1100 ervaring en 262 duel ervaring. Red Ruby had geen geld bij zich en Shanara wandelt weg zonder geld te stelen. Shanara krijgt een premie van $ 100.000...
  11. Updates discussietopic

    Ben het er wel mee eens dat het een vervelende opdracht is, met name voor degenen die KO gaan. Ik ben nu bezig met mijn 11e duel, heb er helaas al 6 KO laten gaan alleen niet met het 1e schot dus ik moet nog doorgaan. Als gevolg van dat ik de opdracht doe kunnen er minimaal 7 mensen de opdracht...
  12. Labor Day

    bedoel je eerst die 8 uur werken, en dan pas de arbeid om iets te vinden doen? ik vermoed dat het daarom bij nog niet lukte
  13. Labor Day

    Nu met >0 punten, 4x 15s gedaan, niets gevonden! Ik doe vast iets verkeerd :blink:
  14. Labor Day

    ik zal het nog eens proberen, had 'm 15s gedaan maar niets gevonden, misschien had ik >0 arbeidspunten moeten inbrengen
  15. Labor Day

    Ik ben lvl 120 en inbraak is het niet
  16. Paasopdracht

    moet je niet eerst het ei in de spookstad halen voordat het oostelijk punt zichtbaar wordt?
  17. Zout

    Arizona, mijn link is niet helemaal fris geloof ik!
  18. Zout

    Iemand anders ook al zout gevonden? Arbeidsrapport: Vogels van het veld verdrijven de scherm print Vind er niets over op het forum dus vast iets nieuws?
  19. Verbeterde versie TW Pro

    tw pro doet het bij mij ook niet op de beta, al sinds een paar dagen. op de normale sites werkt het prima, zowel met firefox 4 als 3.6
  20. Verbeterde versie TW Pro

    Lekensteyn je bent geweldig!:) Juist als de tool het even niet doet merk je meteen dat je haast niet zonder kan, echt super dat jij het allemaal mogelijk maakt!!!
Bovenaan