• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Internationale goudkoorts discussie

    Ik heb van de eerste speed wereld nog Gonzales broek/shirt, is de kledij die je nu kan winnen ook van deze set?
  2. Internationale goudkoorts discussie

    Hell yea
  3. Nederlandse Fortgevecht Tournooi

    Tryit (Briscoe) shall be present ;) Zou zeer leuk zijn om de wapens nog eens vanonder het stof te halen. Beetje off topic maar kan iemand me tevens verwijzen naar een post met de laatste fortgevecht vaardigheden formule? Denk dat deze afgelopen jaar verander zijn :)
  4. Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

    Player name: Tryit World: Briscoe Level: 140 Class: Soldaat Profession: Kok Health Points: 1505 Are you skilled for Fort Battles: Yes Online/Offline: Online Leader/Entrant:Entrant Besef dat de inschrijftijd voorbij is. Mocht het echter nog mogelijk zijn zou ik dolgraag meedoen. #1 Damage...
  5. Het "Ik wil graag kopen topic"

    Ik wil graag volle fortgevechten kopen. Bereid 100k te betalen....
  6. [verzoek] Migratieroutes openen.

    :( Briscoe is zo ..dood:tumble:
  7. The West Verjaardag

    the-west.nl bestaat al sinds 25 september 2008! :) (9 dagen later begon het spelplezier voor mij :p) ~Try
  8. Event winnaar te OP in avontuur?

    In 3v3 is het best een groot voordeel, maar als je 5v5 speelt doet teamwork er veel meer toe. Als je goed samenspeelt en je tacktiek aanpast aan je tegenstanders kan je best winnen tegen een eventwapen. De bewegingen die je maakt zijn vaker belangerijker dan de schoten. @leones De...
  9. Wat zit er in je random (avonturen) kist?

    http://prntscr.com/57w9qd stalen kistje dus ook
  10. nieuwe community manager?

    Ga ik volledig akkoord mee, je blijft constant aan de verkeerde kant staan ;)
  11. speedwereld

    Heb net het tweede item ook gekregen, dit is de setbonus die ik erbij krijg http://prntscr.com/4plilb
  12. speedwereld

    Superleuk zo'n speedronde! Geweldige stad! Allemaal leuke mensen gewoon... Hoop dat er snel nog eentje komt ^^ En zeker ook een bedankje aan Harres voor de twee zeer leuke events! Ben zeer benieuwd hoe deze speedset eruit gaat zien !^^
  13. Bioscoop prestaties

    Op Beta speed was dat probleem er ook
  14. 2.08

    .pl ook :p
  15. Fair

    Ben ik de enigste vind dat dit overdreven weinig munten zijn :O Ik had 16.37% van iets (166 Rum) en dat gaf me 7 hele munten =/ad Had ook 202 aardappeltjes = 5.71% voor 3 muntjes.. terwijl ik wsl als ik maar 1 aardappeltje in lverde 1 muntje kreeg. Dus dat zijn 201 aardappeltjes voor...
  16. Communitywedstrijd "Wat is de schade"

    Haat en liefde is een dunne grens :unsure:
  17. Communitywedstrijd "Wat is de schade"

    Leuke CW! Mooi ingekleed ook met het verhaal erbij :P Moge de beste winnen :rolleyes:
  18. exclusief item, tijdelijk te verkrijgen

    Ja maar ik wil dat item :p vermoed dat het niet meer te krijgen is, jammer
  19. exclusief item, tijdelijk te verkrijgen

    Is dit item nog te verkrijgen? Ik ben een echte veteraan :D Heb gespeeld op de eerste dagen van W1 :P Inelk geval werkt de link voor mij niet (meer) Tryit~
  20. Wereld 9 ook kapot?

    Slaap is overrated :cool: Ps.: bedankt Tanais/Drollie
Bovenaan