• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Hout tovenaar

    Gisteren (28 feb 2014) kreeg ik in Arizona tijdens het arbeiden (Krabben vangen; dagelijkse opdracht) plotseling een pop-up schermpje met de volgende tekst (grammaticaal nogal warrig): Hout tovenaar Je ontmoet een magiër met een vreemd probleem: Hij begint te praten tegen jou: "Ik ben een...
  2. US Vlag verdwenen?

    Weet iemand waar de "US Vlag" is gebleven? Die we kregen bij de Onafhankelijkheidsdag in juli 2013 als een van de dagelijkse beloningen en was inzetbaar voor 15% arbeidsmotivatietoename. Ik kreeg er op verschillende speelwerelden een aantal (variërend van 1 tot 7 stuks), maar ze zijn allemaal...
  3. Toegang stadsforum

    Een nieuwe inwoner van mijn stad heeft geen toegang tot het stadsforum. Hoe kan ik (als stadsoprichter) deze inwoner toegang verlenen?
  4. Eigenschappen edele zachte beenbeschermer gewijzigd

    Klopt het dat de edele zachte beenbeschermer is veranderd??? Volgens mijn inventaris heeft deze broek nu de volgende eigenschappen: prijs $23310 2x handigheid 1x beweeglijkheid 1x charisma 20x paardrijden 20x uitwijken 20x mikken 25x leiderschap Dit was altijd (ook nog volgens stats): $23130...
  5. Gallerij der helden

    In Arizona heb ik als Greenhorn level 99 gehaald, maar ik verschijn niet in de Gallerij der helden (terwijl die nog lang niet vol is). Kan je als Greenhorn niet in de Gallerij komen??
Bovenaan