• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Feedback St. Patrick Community Event 2020

    Even een heel andere vraag nu het event tegen zijn eind loopt: Blijven de gespaarde goudmunten die je niet hebt gebruikt bewaard in je inventaris tot de volgende keer dat dit event weer gaat plaatsvinden? Met andere woorden: als ik weet dat ik toch niet meer genoeg munten kan verzamelen om nog...
  2. Feedback St. Patrick Community Event 2020

    Zijn de dagelijkse opdrachten tijdgebonden? Ik heb mijn opdracht 6 uur halfedelstenen zoeken voltooid, maar de opdracht is verdwenen bij Maria, dus ik kan hem niet afsluiten. Geen goudmunten dus na 6 uur werken :huh: De voltooide opdracht staat nog wel in mijn opdrachtenboek.
  3. Feedback St. Patrick Community Event 2020

    Is er een beloning voor het verzamelen van alle 5 collectie-kaarten uit de groene verzamelaarkisten?
  4. Paasevent 2018

    Ja, drie dagen lang alleen 15 sec arbeiden op Wereld1, Arizona, Briscoe, Colorado en Dakota.. Daarmee slechts 1 jonquille gevonden op W1, Arizona en Briscoe. Dan is de lol er wel vanaf en ga ik liever andere dingen doen.
  5. Paasevent 2018

    Ik heb nog het een paar dagen geprobeerd, maar blijf steken bij die 3 Jonquilles. Eindeloos proberen, en slechts 1 gevonden. En als ik hierboven lees wat er allemaal nog meer komt in deze opdrachtenreeks, heb ik besloten hier geen moeite meer voor te doen. Geen eindbeloning voor mij dus. Dit...
  6. Paasevent 2018

    Als ik alles hierboven even doorlees, denk ik dat ik deze opdrachtenreeks gewoon maar laat voor wat het is. Wat een gedoe; ik begin er niet aan...
  7. Update 2.70

    Check! Bedankt Don!
  8. Update 2.70

    Eehm, waar kan ik die tool dan vinden?
  9. Update 2.55

    Ik heb op 10 mei een Medaille voor Vrijheid gevonden bij Werken als een bodyguard (in Dakota).
  10. [Discussie] The West wordt 8!

    Waarschijnlijk zal hier weer negatief commentaar verschijnen, maar niet van mij! :no: Leuke reeks opdrachten met veel variatie, en niet al te moeilijk (dus goed te doen voor spelers van verschillende levels).
  11. Quest book feature does not work ???

    Ik heb dit nu ook in W1, W7, Briscoe en Colorado. In Arizona (nog) niet. Het probleem is bekend, dat weet ik. Maar wat is nu precies de status van dit probleem (behalve dat er naar gekeken wordt)?
  12. Opdracht angst

    Na de Spookstad moet je achtereenvolgens opdrachten aannemen bij Henry en de sheriff. Dan moet je naar de Oude vrouw, maar dat lukt niet want die verschijnt niet vanwege een bug in het spel. Men zegt dat hieraan nog wordt gewerkt, maar dat duurt inmiddels al een paar dagen... :unsure:
  13. Traag

    Zelfde probleem: sinds 28 juli verschrikkelijk traag met verbinding maken (op verschillende browsers). Soms duurt het 5 minuten voordat alles geladen is; blijft vaak hangen op 99%. Als de verbinding er eenmaal is, gaat het redelijk.
  14. Brewling bad

    Toen ik ze op de laatste dag nog niet had gevonden, heb ik ze gekocht. Ik wist toen nog niet dat ik die dingen dit jaar ook weer kon vinden :huh: Overigens mis ik in Colorado en W7 nog steeds 1 item van de St.Patricks set, maar daar heb ik dit jaar nog niks gevonden.
  15. Brewling bad

    Heb nu in Briscoe ook 2 St.Patrick revolvers. Ik denk dat ik die items vorig jaar niet heb gevonden bij arbeiden, maar heb gekocht voor UP munten (volgens mij 500 UPC; kon dat in de shop of zo?). Nu heb ik ze dus alsnog op de gevonden op de "normale" manier.
  16. Brewling bad

    Ik heb er nu 2...
  17. Brewling bad

    Ik heb deze opdracht in 2014 helemaal afgesloten. Toch vond ik in Arizona zojuist St.Patricks geweer tijdens "Werken als een dominee".
  18. Speciale circus prestatie?

    Ja, die prestatie heb ik op alle werelden waar ik speel al gekregen (mei-juli 2014). Gewoon door bij elk nieuw circus een uurtje te bouwen. Blijkbaar hoef je niet 30 dagen te bouwen, maar op 30 verschillende dagen.
  19. Geen boeketten kunnen vinden ???

    Ja, het lijkt inderdaad opgelost. 3x 15 seconden bessen plukken > 3 boeketten!
  20. Geen boeketten kunnen vinden ???

    Klopt, na 1 dag proberen (op 5 werelden) heb ik precies nul boeketten gevonden :unsure:
Bovenaan