• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Nieuwe migratieroutes (september 2018)

    Nou ja zeg, zat ik mij gisteravond te bedenken om van brisco, dode wereld naar arizona een actiefe wereld over te gaan .Ben ik vandaag een beetje bezig met voorbereiden daar van lees ik nu dat het plotseling ineens niet meer kan ....Wat raar en dat jullie het al gelijk met ingang van vandaag...
  2. Quest book feature does not work ???

    Het vreemdste is ..ik heb er alleen maar last van op Bris waar ik speel met de naam lisamuis .Op andere wereld Arizona met ilonka38 geen probleem en met lisamuis op .net ook geen probleem...:blink::blink::blink:
  3. Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

    verander van wereld. dit wordt mij andere naam waar ik mee speel op briscoe
  4. Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

    Player name:ilonka38 World:arizona Level:41 Class:soldaat Profession:kok Health Points:6930 Are you skilled for Fort Battles:wil ik wel als ik de juiste vaardigheden weet Online/Offline:beide Leader/Entrant:deelnemer If Leader, do you have Skype and...
  5. Soepie tegen Soepie?

    Ben het helemaal met Habba eens . Stond er zelf van te kijken dat ik vanmiddag de aanvallen zag binnen komen dit is niet wat ik van jullie groep had verwacht . Dat jullie nu deze manier aangrijpen om fort`s terug te nemen doordeweeks en dan ook nog eens tussen de middag .:unsure::blink:
Bovenaan