• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Kristallen bol

    Thanks, had inderdaad nog niet gezien dat deze opdracht over Haloween ging:(:rolleyes:
  2. Kristallen bol

    Voor een opdracht moet je een drietal items vinden: Kristallen bol, paddenbloed en coyotehart. Hoe ik ook probeer (10 seconden 10 minuten of een uur) ik krijg de kristallen bol niet gevonden. Doe ik iets verkeerd, of vergeet ik iets? Ik heb niets speciaals geequipeerd. Alvast dank...
  3. Opdrachtenreeks nachtmerrie

    Ik ben nu al bijna een week aan het proberen om 10 NPC's bewusteloos te slaan / schieten. :shootout: Wil echter maar niet lukken! :censored: Iemand een idee hou dit aan te pakken?:(
  4. "Ik wil graag (ver)kopen"-topic

    Ik ben op zoek naar het recept om staal te maken (Smid).
  5. Ik kan opdracht: "Pony Express" niet uitvoeren

    thanks, ik denk dat ik vanmorgen niet helemaal wakker was! had die mogelijkheid helemaal over het hoofd gezien :unsure::rolleyes:
  6. Ik kan opdracht: "Pony Express" niet uitvoeren

    Er is nergens een icoon of knop te vinden waarmee ik vrienden per mail kan uitnodigen. Lastig als je de opdracht wil uitvoeren...
  7. Ik kan opdracht: "Pony Express" niet uitvoeren

    bij mij idem, ook ik kan geen vrienden uitnodigen per mail! ik zit op Colorado. Alle hulp is zeker welkom, de reactie van glimpse10 werkt helaas niet!
Bovenaan