• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Arctic

    Colcord`s set

    inno is nu werkelijk van de pot gepleurd https://forum.the-west.nl/showthread.php?p=672770#post672770 ze verpicht je nu om eerst een set te kopen voordat je een nieuwe opdracht kunt doen belachelijk:mad:
  2. Arctic

    pushing of niet?

    naar aanleiding van een discussie op de chat stel: ik zet een premie op iemands hoofd vervolgens schiet ik dezelfde persoon overhoop en krijg daardoor mijn eigen geld weer terug is dit pushing of niet? en is dit toegestaan?
  3. Arctic

    Thanksgiving (repeatable)

    op twdb staat de opdracht thanksgiving (repeatable) vermeld voor vandaag gaan wij die ook nog krijgen?
  4. Arctic

    bewaarmappen voor berichten

    het gebeurd mij wel eens dat ik berichten verwijder die ik eigenlijk niet wil verwijderen daarom lijkt het mij wel makkelijk als er bewaarmappen komen om deze in te bewaren
  5. Arctic

    rangen in een vreemde stad

    als ik in de saloon kijk van een vreemde stad, zie ik de namen en (duel)level van die stadsleden staan wat ik hier mis ik de rang die zij hebben in de stad en daarmee bedoel ik de hoedjes die je in je eigen stad wel ziet dit lijkt mij vrij handig als je wilt shoppen in een vreemde stad op...
  6. Arctic

    Paasopdracht

    Henry Walker heeft een paas opdracht:D Barkeeper Henry Walker: Vrolijk pasen! Ik heb zojuist een paar paaseieren voor de kinderen uit onze stad verstopt. Nu moet ik echter langs de kerk anders weet iedereen wie ze verstopt heeft. Kan jij alsjeblieft zolang oppassen dat de vogels de eieren...
Bovenaan