• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. heraclides

    Minecraft poppetje easter egg

    kan, ben my little pony al een tijdje ontgroeid :p
  2. heraclides

    Minecraft poppetje easter egg

    Ja, al jaren terug. Net zoals de pinguin(s), roze draak en nog een paar dingen
  3. heraclides

    Stop smileycensuur!

    I like :) Goed idee
  4. heraclides

    Kerst en nieuwjaar - vrede?

    Geen fortgevechtstop hier tijdens kerst en nieuwjaar? Op andere servers wordt er wel een stop van fortgevechten gehouden (http://forum.the-west.net/showthread.php?p=731677#post731677). Geen idee waarom de nederlandse server er tussenuitgelaten wordt. De meeste mensen vieren toch kerst en...
  5. heraclides

    kerst dingen

    Kerstevent is begonnen op beta. Zelfde principe als vorig jaar. Kerstzakken met alle items van sets van het afgelopen jaar. Er zijn zelfs kerstzakken voor items van 2013 en voor 2500 nugs kan je oa het kerstset van 2012 kopen. Van recycleren gesproken ...
  6. heraclides

    Avonturen

    Klopt niet. Van de bank kan je wel degelijk op de molen schieten, enkel moet je niet op het puntje gaan staan maar wat omhoog ;) Zelf ondervonden toen ik op de bank stond en er iemand mij raakte vanop de molen. Enige wat niet fair is dat je verder moet staan dan rood en dat je dus minder...
  7. heraclides

    Avonturen

    de laagste lvl's van het winnende team krijgen meestal kistje, als je hoge lvl hebt ben je meestal gezien. Op dakota al 150 overwinningen, 5 kistjes :( ofwel een schamele 3,33333 % Voor onze wannabe-statistici hier: nee ik ga de volgende 100 spelletjes geen 45 kistjes winnen om aan de 20%...
  8. heraclides

    Avonturen

    Nog een toffe bug. Tijdens een spelletje zat ineens iemand van het andere team in onze chat :hmf: Weet niet of hij kon meelezen, maar hij kon voor een paar minuten wel ineens iets zeggen in onze chat ...
  9. heraclides

    Avonturen

    ik? Nee, ben enkel maar echt actief op dakota en colo een beetje maar
  10. heraclides

    Avonturen

    Zou iig iets aan gedaan moeten worden, die 2 accounts. Om het extreem te maken. Als je op elke wereld een account heb kan je maw enkel een avontuur vullen met jezelf. Kwestie van de puntjes en de kistjes snel te laten oplopen ;)
  11. heraclides

    Avonturen

    Opeten dat paard :p Is inderdaad wel een beetje vervelend dat het niet verkoopbaar is. Kan je die uitdelen/verkopen om de andere spelers te helpen en het wat evenwichtiger te maken (en om vette winst te pakken :p )
  12. heraclides

    Avonturen

    Applaus voor deze heldendaad!
  13. heraclides

    Avonturen

    Is geen geest, maar een tegenspeler die door een bug onzichtbaar is. Heb het zelf ook een keer gehad. Zag dat er iemand op mij schoot terwijl er niemand bij mij stond. In de actielog stond dat Persoon X op mij aan het schieten was, maar in de balk bovenaan stond dat die nog voor 1 ronde ko...
  14. heraclides

    inactiviteit bij mpi's

    Kan mss ook een idee zijn om de vertrekker met iemand gelijkwaardig te vervangen die in de wachtrij staat. Krijgt die voor een kort spelletje wel de punten, maar dan moest die andere maar niet vertrekken :p
  15. heraclides

    avonturen: schieten door objecten

    Ja, en het woord taktiek is uitgevonden om zulke situaties aan te pakken ;) Maar nog eens, als je door objecten heen kon schieten kan je beter alles wegdoen en gewoon droog op elkaar knallen, diegene die het langst blijft staan wint dan. Boeiend ...
  16. heraclides

    avonturen: schieten door objecten

    slecht idee. Als je door alles in iedereen heen kan schieten, wat voor nu heeft dit spel dan nog? kan je evengoed met 5 man rechts gaan staan en 5 man links en doodleuk op elkaar schieten. Geen graphics nodig of niets. Retesimpel. Zoals het nu is, is het tenminste een beetje realistischen heb...
  17. heraclides

    Avonturen

    Net met 5000 veteraanpunten een random kistje gekocht. En wat komt eruit: mojo, wat je ook kan kopen met veteraanpunten, maar de wel voor 150. Zij ze ermee aan het lachen ofzo? :mad: Voorts nog steeds maar 1 kistje gehad uit 30 gewonnen spelletjes ... Als ze iets aan die kleine ergernissen...
  18. heraclides

    Avonturen

    20 % droprate voor de kistjes? Al 16 spelletjes gewonnen en nog maar 1 kistje gezien ofwel een schamele 6.25 % :mad:
  19. heraclides

    Avonturen

    Ik denk dat het doelt op de bonussen van het outlaw's set. (bijna) Elk item heeft daar +0.5 FG verdedigings/aanvalsbonus
  20. heraclides

    handel tussen werelden

    Zover ik weet is dit ruilen over werelden al verboden. Denk enkel dat het nogal moeilijk is om dit tegen te gaan. Tenzij de mod actief mee de chats gaan lezen en die transacties eruit halen. Probeer het anders maar is aan te tonen of uit te zoeken.
Bovenaan