• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Hank Moody

    De onthoofde ruiter

    Wie heeft er voor mij een linkje naar deze opdrachtenreeks? Ik kan hem niet vinden op TW-calc en ook niet op TW-db Ik zit vast bij De laatste stand (De onthoofde ruiter) en weet niet waar ik aan moet voldoen om de verrader te duelleren.
  2. Hank Moody

    Prestatielijst (Oud)

    Thanks!
  3. Hank Moody

    Prestatielijst (Oud)

    Zou ik in de lijst kunnen worden toegevoegd?
  4. Hank Moody

    Opdracht/prestatie "Kerstgedachte"

    Ik heb wat herhaalbare opdrachten afgesloten maar bij mij ontgrendelt de prestatie niet....:(
  5. Hank Moody

    Opdracht/prestatie "Kerstgedachte"

    Opdracht/prestatie "Kerstgedachte" Is er iemand die de prestatie Kerstgedachte heeft ontvangen naar aanleiding van de tijdelijke opdrachtenreeks die we in december konden doen? Ik heb de reeks afgesloten maar de prestatie niet ontvangen..
  6. Hank Moody

    Cooldowntijd avontuur

    Helemaal mee eens!
  7. Hank Moody

    Avonturen

    ach ja, en dan krijg je eindelijk een kistje: zit er wéér zo'n onnozel buf-drankje in! Ik heb nu 10 kistjes verzameld (7 gewonnen, 3 gekocht) waavan 9x buf-drankje en 1x Bandietenhoed. :(
  8. Hank Moody

    Avonturen

    Waarop wordt bepaald wie er eerst mag schieten in een ronde? Ik heb het idee dat ik altijd pas schiet nadat mijn tegenstander op mij geschoten heeft. Ik snap wel dat, in de 30sec bedenktijd, je dan zsm je actie moet invullen, maar bij mij verschijnt die actiebalk pas halverwege de 30sec...
  9. Hank Moody

    Bioscoop prestaties

    Yes eindelijk na al dat lange wachten doen ze het. Ik ben blij. Dank u.
  10. Hank Moody

    Bioscoop prestaties

    Update. Is er al meer bekend?
  11. Hank Moody

    Bioscoop prestaties

    Dankjewel Harres! Ik hoop dat het wat oplevert!
  12. Hank Moody

    Bioscoop prestaties

    Iemand een idee wanneer de bug met de prestatie voor het aantal films die je in de bioscoop gezien hebt, gefixt wordt? Dat is nu namelijk al meer dan een jaar aan de gang....:(
  13. Hank Moody

    GEZOCHT: Plantaardig meelballetje / veg. deegkoekje

    Wie kan er voor mij 5 plantaardige meelballetjes maken? Of heeft iemand het recept voor deze craft en mag ik die kopen? Ik hoor graag van je, stuur me een telegram op W7 of reageer in dit topic.
  14. Hank Moody

    Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

    Haha ja alle oudjes (inclusief ikzelf) komen via TribalWars denk ik. Maar dan kun je nog beter die vraag over of je wel eens spion bent geweest weghalen. Alsof iemand dat gaat toegeven :no:
  15. Hank Moody

    Vuurspoor

    Dit heb ik nog nooit gehad of gezien! :blink:
  16. Hank Moody

    Marktplaats

    Wie kan er voor mij 5 plantaardige meelballetjes maken? Of heeft iemand het recept voor deze craft? Ik hoor graag van je, stuur me een telegram op W7 ;)
  17. Hank Moody

    Kwakzalver level 500+ gezocht

    Jaja.. en wie wordt de eerste op de 30.000 punten?? :)
  18. Hank Moody

    Kwakzalver level 500+ gezocht

    Ja het duurt even maar dan heb je ook wat. Nu alleen dus nog een kwakzalver die de boel voor me in elkaar zet ;)
  19. Hank Moody

    Kwakzalver level 500+ gezocht

    Welke kwakzalver met level 500 of hoger wil voor mij 50x een geheimzinnig poeder maken? Ik heb alle grondstoffen al verzameld. Je hoeft dus enkel maar te craften. Stuur me een telegram op W1 en dan regelen we het! :)
  20. Hank Moody

    braakland niet kunnen afsluiten

    "wat fouten" ????? Dat is wel HEEL erg kort door de bocht:hmf:
Bovenaan