• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. leones

    Update 2.91

    Sleutel gemist? Geen probleem! Veel plezier met deze nieuwe update!
  2. leones

    Internationale goudkoorts discussie

    Hoewel onze eigen speedwereld nog actief is, start er nu ook een internationaal evenement. Doe jij mee?
  3. leones

    Internationale goudkoorts!

    Snel, snel, snel! Ons nieuwe evenement is er eindelijk, onze Internationale goudkoorts! We zoeken de snelste spelers onder jullie! Het is alweer een tijdje geleden dat we het internationale fortgevecht kampioenschap hebben gehad en nu is de internationale speed wereld aan de beurt. Jullie...
  4. leones

    Update 2.83

    Veel plezier met deze nieuwe update!
  5. leones

    Discussietopic Dag van de Dood

    Leuk nieuw evenement, vooral dat je nu uit twee kaarten kan kiezen, weer eens wat anders. Verder, de info over de sets vind je hier: http://forum.beta.the-west.net/showthread.php?p=29844#post29844
  6. leones

    Levels na 120

    Ik heb zojuist een idee voorgesteld op het internationale forum, ik zou echter ook wel willen weten wat jullie er van vinden. Linkje naar het topic: http://forum.the-west.net/showthread.php?t=53766 Ik ga het niet vertalen, ik neem aan dat iedereen hier wel Engels kan lezen, commentaar kan...
  7. leones

    Zilveren/gouden arbeiden

    o/ Dit is geen vraag, maar uitleg :o Deze informatie komt uit een interview met Joony uit de Duitse tw-times, pagina 11. Zilveren arbeiden veranderen 's nachts, het is echter niet precies bekend wanneer, en blijven dan 24u lang gelden. Wanneer er eentje eindigt, zal de volgende komen. Gouden...
  8. leones

    Fijne St. Patrick's day!

    Fijne St. Patrick's day allemaal :)
  9. leones

    The West Insider

    Beste spelers, Iedereen kent de calculator van tw-db inmiddels wel. Er is echter ook al lange tijd een andere calculator, The West Insider. Deze calculator was een tijdje geleden helaas door de maker 'achtergelaten', omdat deze geen tijd meer had de site up-to-date te houden. Daar is nu...
  10. leones

    Wat zit er in mijn kistje?

    Met dat nieuwe UPM-systeem en de bijbehorende winkel is het natuurlijk handig om te weten wat er allemaal in die kistjes kan zitten. Vandaar dit topic. Ik heb een spreadsheet gemaakt, hier te vinden, die toont wat je allemaal uit kistjes kan krijgen. Nu is deze spreadsheet niet compleet, en...
  11. leones

    Vaardighedenverdeling voor fortgevechten

    X^0,4. Leuk, een formule, maar aan alleen een formule heb je niet zo veel. Daarom bij deze een kleine uitleg over hoe je mogelijk jouw vaardigheden kan verdelen, om zo tot een goed resultaat te komen. In de uitleg wordt alleen uitgegaan van de bonus die de vaardigheden zelf geven, de rest wordt...
  12. leones

    Formules

    Een verzameling van momenteel bekende formules voor het spel. Ook een mooie plek om te vragen over nog onbekende formules. Ervaringspunten in een duel Maximaal aan te vallen duellevel Minimaal aan te vallen duellevel Duellevel Duelervaring voor bepaald duellevel...
  13. leones

    Fortgevechten

    Fortgevechten zijn leuk. Tenminste, als je het een beetje kan, want iets waar je niet zo goed in bent is meestal minder leuk. Vandaar deze guide. Na het lezen hiervan zal je weten waarom fortgevechten leuk zijn, en zal je er beter in zijn. Deze guide zal zowel de basis als de wat moeilijkere...
  14. leones

    The West NL blog

    Hallo forumgangerts, Na een aantal gefaalde pogingen een krant op te zetten, is er nu een blog gemaakt. Deze blog zal berichten bevatten over The West in het algemeen, en ook over bepaalde werelden specifiek. Soms ook een post die helemaal niks met The West te maken heeft. De blog is...
  15. leones

    [Discussietopic] 1.33

    Dus, lekker discussiëren ;) De update FAQ van mij zal ook binnenkort komen trouwens.
  16. leones

    Overzichtscherm prestaties

    Voorstel Overzichtscherm toevoegen aan prestaties. Details Ik vind het zelf vervelend om steeds elk prestatieonderdeel te openen om even snel te kijken hoeveel ik van een bepaald onderdeel nog moet halen om het compleet afgesloten te hebben. Daarom zou ik graag een overzichtscherm zien...
  17. leones

    Titels als prestatiebeloning

    Voorstel Titels als beloning voor het behalen van bepaalde prestaties. Details Momenteel hebben prestaties nog geen beloningen, dus heb ik er eentje bedacht, titels. Het idee is dat je in de ranglijst en mogelijk ook in het profiel een titel voor of achter je naam krijgt, dat ligt aan de...
  18. leones

    West Gadgets

    Westgadgets.net Sommigen hebben vroeger wel eens van de site westtools.tk gehoord, dit is de nieuwe versie ervan. Deze site biedt wat westtools vroeger bood, en inmiddels ook een stuk meer. Om alles te zien wat de site momenteel biedt raad ik je aan de site eens te bezoeken (link hierboven)...
  19. leones

    Marktlimieten

    Met update 1.31 kunnen er marktlimieten ingesteld worden, en die kunnen per versie verschillen. Nu is mijn vraag dus of er op deze versie marktlimieten zijn ingesteld, en welke dat dan zijn :)
  20. leones

    Fort sectorbonussen

    Hallo allemaal, even een vraag van mij dit keer. Ik ben bezig de sectorbonussen van de muur en torens op per fortgrootte neer te zetten, omdat er blijkbaar wat verschil in zit. Ik ben al aardig ver, maar er ontbreekt nog wat. Tot nu toe heb ik dit: Waar streepjes staan hoeft niks te...
Bovenaan