• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Beloningen 15e verjaardag

    Ik wil graag mijn beloningen ontvangen op W1. Bedankt alvast.
  2. Ronde XI

    Geen idee wat een meme is. Slechte vraag.
  3. Ronde X

    24
  4. Ronde IX

    A2, B3, C1
  5. Ronde VII

    Een andere opzet van avonturen waardoor ze veel leuker kunnen worden.
  6. Ronde VI

    Jaar Evenement 2008 The West is genomineerd als browsergame van het jaar 2009 De eerste husky sale vond plaats 2010 NPC duels zijn geïntroduceerd 2011 De nieuwe avatar generator is geïntroduceerd 2012 Union Pacific shop werd geïntroduceerd 2013 De bioscoop komt in het oude westen...
  7. Ronde V

    antwoord vraag 1: reflex antwoord vraag 2: Little Rock antwoord vraag 3: smid Vraag 1 is onduidelijk. Ik neem aan dat jullie een vaardigheid onder het kopje beweeglijkheid bedoelen, maar ik weet dit niet zeker.
  8. Ronde IV

    aantal woorden dag onderwerp 300 maandag gekke sets 200 dinsdag speed server 500 woensdag hobby 400 donderdag mannendag 600 vrijdag the west meeting Voldemort W1
  9. Ronde III

    A- Henry Walker, B- Wogon stamhoofd, C- Waupee, D- Maria Roalstad, E- Heisendwerg, F- Nigel de wapenhandelaar, G- Sheriff John Fitzburn, H- Belle Starr Voldemort
  10. Ronde II

    Eerst maken we deeg van 230 gram meel, 125 gram koude boter 70 gram suiker en een rauw ei beker. Dit hangen we een poosje boven een houtvuurtje tot de bodem gaar is. We zorgen ervoor dat de bodem plat blijft (blind bakken) door er wat gekkengoud erop te leggen. Vervolgens bestrijken we de bodem...
  11. Ronde I

    Geen idee hoe ik een plaatje rechtstreeks op de pagina krijg. Hiermee zullen jullie het moeten doen, heeft me nu genoeg tijd gekost. Voldemort PS Nu staat hij er ineens wel :)
  12. Keuze nieuwe wereldnaam (Issaquah)

    Indiana
  13. Start nieuwe wereld

    Georgia
  14. Voldemort zoekt stad

    Hoi, Wie wil mij erbij hebben. Level 13, actieve speler. Groeten, Voldemort
Bovenaan