• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. iron warrior

    Feedback Oogsttijd evenement 2023

    Ik heb niet elke dag opdrachten gezien (de eerste opdracht kwam pas op dag 5), nog nooit eentje voltooid, dus gaat toch iets mis als je het mij vraagt.
  2. iron warrior

    Feedback Oogsttijd evenement 2023

    Moet idd niet moeilijk zijn... als het werkt. Vandaag pas de eerste opdracht gezien en ik heb ze nog nooit voltooid.
  3. iron warrior

    Beloningen 15e verjaardag

    Ik wil mijn beloningen graag op Dakota ontvangen. Alvast bedankt!
  4. iron warrior

    Ronde XI

  5. iron warrior

    Ronde X

    24
  6. iron warrior

    Ronde IX

    A2, B3, C1
  7. iron warrior

    Ronde VII

    Ik wil een standaard optie tot migratie naar de internationale server zien.
  8. iron warrior

    Ronde VI

    Jaar Evenement 2008 The West is genomineerd als Browsergame van het Jaar. 2009 The West krijgt zijn publieke Beta server. 2010 NPC-Duels zijn geïntroduceerd in The West. 2011 De nieuwe avatar generator is geïntroduceerd. 2012 Union Pacific Shop werd geïntroduceerd. 2013 De...
  9. iron warrior

    Ronde V

    1. ontwijken 2. Little Rock 3. Smid
  10. iron warrior

    Ronde IV

    Aantal Dag onderwerp Woorden 200 - Dinsdag - Speed server 300 - Maandag - Gekke Sets 400 - Donderdag - Mannen Dag 500 - Woensdag - Hobby 600 - Vrijdag - The-West-Meeting
  11. iron warrior

    Ronde III

    A - Henry, B - Wogon stamhoofd, C- Waupee, D - Maria, E - Heisendwerg, F - Nigel, G - John, H - Belle
  12. iron warrior

    Ronde II

    Een heerlijke, originele en creatieve The-west Sinaasappelkwarktaart. Als eerste heb je nodig: -Bakvorm (veldkok recept: hamer, kookpan). -Daarna gaan we een koekbodem maken. Hiervoor gebruiken wij het nog te introduceren recept: 'koekbodem maken'. Je stopt alle ingrediënten bij elkaar in...
  13. iron warrior

    Ronde I

Bovenaan