• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. xFerra

    Rondvraag migratie

    ik ben persoonlijk wel voorstander van een aantal werelden samen voegen om het zo weer wat levendiger te maken.
  2. xFerra

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Ik (xFerra) en Leetje333 willen graag samen een team vormen en onszelf opgeven.
  3. xFerra

    Beloningen 15e verjaardag

    heey, ik wil graag mijn beloning ontvangen op wereld "little rock"
  4. xFerra

    Ronde XI

  5. xFerra

    Ronde X

    2x7 = 14 +10 = 24. het antwoord is 24
  6. xFerra

    Ronde IX

    A 2 B 3 C 1
  7. xFerra

    Ronde VIII

  8. xFerra

    Ronde VII

    een goed werkende telefoon versie en meer werelden bij elkaar voegen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
  9. xFerra

    Ronde VI

    2008 The West is genomineerd als Browsergame van het Jaar 2009 The West krijgt zijn publieke Beta server 2010 NPC-duels zijn geïntroduceerd in The West 2011 De nieuwe avatar generator is geïntroduceerd 2012 Union Pacific Shop werd geïntroduceerd 2013 Union Pacific shop werd...
  10. xFerra

    Ronde V

    1. Welke mobiliteit vaardigheid heeft een verborgen score? Ontwijken 2. Wat is de naam van de nieuwste wereld in onze taalversie? Kleine steen = Little Rock 3. Welk beroep kan een polijststeen maken? Smid
  11. xFerra

    Ronde IV

    Aantal woorden: Dag: Onderwerp: 300 Maandag Gekke sets 200 Dinsdag Speed Server 500 Woensdag Hobby 400 Donderdag Mannendag 600 Vrijdag The West-Meeting
  12. xFerra

    Ronde III

    A - Henry B - Wogon Chief(deze vond ik lastig) C - Waupee D - Maria E - Heisendwerg F - Nigel G - John H - Belle
  13. xFerra

    Ronde II

    Mijn recept voor verjaardagtaart, Ingredienten voor blauwe bessen wodka taart: - 2x beker met rauw ei - 4x Meel - 1x kookpan - 1x bakvrom - 1x houten garde - 2x boter - 3x suiker - 4x blauwe bessen - 1x wodka - 2x vuursteen - 10x hout - skelettenman outfit handschoenen. Bereidingswijze: - leg...
  14. xFerra

    Ronde I

    groetjes xferra. hopelijk heb ik het zo goed gepost. ik heb hem bewerkt omdat ik eerst de link letterlijk erin had gezet en niet de screenshot. dit is de eerste x dat ik dit doe en was fout gegaan. misschien in het vervolg ook een uitleg erbij met hoe je zo foto op de juiste manier erop kan...
Bovenaan